piątek, 19 lutego 2021 07:55

Jak możesz rozwinąć swój biznes dzięki reklamie podświetlanej?

Autor Artykuł sponsorowany
Jak możesz rozwinąć swój biznes dzięki reklamie podświetlanej?

Walka o uwagę konsumenta to jeden z ważniejszych celów specjalistów od marketingu i sprzedawców. Współcześnie klienci są atakowani z wielu stron przeróżnymi przekazami reklamowymi. Potykacze w galeriach handlowych, wszelkie przykuwające wzrok elementy reklamy zewnętrznej to tylko ułamek sposobów w jaki toczy się batalia o przyciągnięcie uwagi klientów. Pylony reklamowe są wykorzystywane coraz częściej nie tylko do celów reklamowych. Czym są? Jakie spełniają funkcje? O tym poniżej!

1. Totemy reklamowe

2. Reklama podświetlana - inwestycja w rozwój firmy

3. Zadbaj o ekspansję swojego biznesu dzięki reklamie zewnętrznej

Totemy reklamowe

Inna powszechnie używana nazwa to pylon cenowy. Sprawdza się on w wielu zastosowaniach, nie tylko jako nośnik reklamy, ale i np. pełni funkcje informacyjne. Jest coraz chętniej stosowany np. jako tzw. witacz spotykany na wjazdach czy wyjazdach z miast oraz na stacjach paliw, przed warsztatami samochodowymi czy myjniami, albo przed restauracjami czy hotelami, które są usytuowane na drogach szybkiego ruchu. Takie wyeksponowanie pylonów cenowych pozwala na zwrócenie uwagi kierowców i zainteresowanie ich prezentowaną ofertą. Co więcej - takie pylony informacyjne elegancko się prezentują i podnoszą prestiż przedsiębiorstwa.

Reklama podświetlana - inwestycja w rozwój firmy

Niezależnie od tego, czy posiadasz dużą, średnią, a może małą lokalną firmę - reklama podświetlana stanowi przykład jednego z elementów, które mogą zwiększyć Twoje grono klientów. Ma to szczególne znaczenie w przypadku nowootwartych działalności o lokalnym zasięgu, takich jak np. cukiernie, piekarnie, zakłady fryzjerskie i wiele innych. Podświetlenie takiej reklamy pozwoli Ci zawalczyć o uwagę konsumenta nawet w godzinach popołudniowych i wieczornych, kiedy to standardowy baner czy kaseton reklamowy nie byłby tak dobrze widoczny. Podświetlenie reklamy to jeden ze skuteczniejszych sposobów na to, aby poinformować w nienachalny sposób klientów, którzy często mijają daną lokalizację bez zwracania uwagi na otoczenie.

Jeśli prowadzisz swój biznes od lat - nie oznacza to wcale, że taka reklama podświetlana nie jest dla Ciebie. Zainstalowanie jej pozwoli Ci utrwalić świadomość istnienia Twojej firmy.

Zadbaj o ekspansję swojego biznesu dzięki reklamie zewnętrznej

Podsumowując - reklamy zewnętrzne cieszą się niesłabnącą popularnością, a współczesna technologia oferuje wiele możliwości uatrakcyjnienia takiej formy zewnętrznej reklamy. Jeśli zatem chcesz trafić ze swoją ofertą do szerszego grona odbiorców, albo po prostu podkreślić obecność swojej firmy na rynku - wybór pylonu cenowego albo podświetlanej reklamy to zdecydowanie dobry kierunek do rozwoju Twojej firmy!

Finanse i Gospodarka

Finanse i Gospodarka - najnowsze informacje