Skuteczna reklama czegoś, co jeszcze nie istnieje, może wydawać się karkołomnym zadaniem. Jednak marketing dla deweloperów oparty na efektownych grafikach i wizualizacjach może przynieść bardzo wymierne efekty.
1. Profesjonalna strona inwestycji - pokaż, że Twój projekt to naprawdę duża sprawa
2. Wizualizacje 3D – sposób na przyciągnięcie potencjalnych klientów
3. Materiały sprzedażowe - klasyka, która sprzedaje produkt
Profesjonalna strona inwestycji - pokaż, że Twój projekt to naprawdę duża sprawa
Jak zacząć promować sprzedaż mieszkań w nieruchomości, która jeszcze nie powstała? Z pewnością od profesjonalnej strony internetowej. Inwestycja bez strony jest jak budowanie bez fundamentów - czasem się udaje, ale lepiej nie ryzykować. Jeśli zaś już tworzymy stronę dla naszej inwestycji, to warto zadbać o to, by zawierała ona jak najwięcej materiałów graficznych - szkiców, planów, map okolicy i wizualizacji. Nikt nie lubi kupować kota w worku, a co dopiero, gdy w grę wchodzi zakup mieszkania - dla większości klientów to jedna z najważniejszych życiowych decyzji. Dlatego strona skrojona pod nowoczesny marketing internetowy, dostosowana do urządzeń mobilnych i prezentująca kluczowe informacje w zwięzły, zrozumiały dla odbiorcy sposób - to dla inwestycji deweloperskich absolutny must have.
Wizualizacje 3D – sposób na przyciągnięcie potencjalnych klientów
Badania pokazują, że klienci znacznie chętniej kupują w Internecie produkty na aukcjach, na których pojawiają się efektowne i dobrze zrobione zdjęcia. Dotyczy to także mieszkań i domów. O ile więc w przypadku niewybudowanych projektów prezentacja zdjęć nie wchodzi oczywiście w grę, to z pomocą przychodzą tu wirtualne spacery 3D.
Wirtualne spacery 3D to sposób na to, by klient poczuł się jak w domu – jeszcze zanim ów dom zyska ściany i sufit. Tego rodzaju marketing skierowany jest do tej części ludzkiego mózgu, która odpowiedzialna jest za pamięć obrazową – dobra wizualizacja zastąpi tysiąc słów i najlepsze slogany reklamowe, bo tak działa nasza psychika. Stworzenie wirtualnych spacerów jako dodatku do oferty marketingowej może wydawać się kosztowne, zawsze daje jednak bardzo wymierne efekty i olbrzymią szansę na to, że wszystkie mieszkania w ofercie developera zostaną wykupione.
Materiały sprzedażowe - klasyka, która sprzedaje produkt
Czyli ulotki, teczki, gadżety i plany do zabrania ze sobą po spotkaniu i długotrwałej analizy w domowym zaciszu. Jeżeli klient już umówił się na spotkanie, zachęcony stroną projektu czy wirtualnymi spacerami, to właśnie poprzez te materiały sprzedamy nieruchomość w naszej inwestycji. Dotyczy to w szczególności karty mieszkania - warto, by znalazły się na niej rzuty 3D i szczegółowe plany.
Jaki jest więc sposób na skuteczny marketing dla deweloperów? To proste - wizualizacje, grafiki i wszystko to, co trafia przez oczy do serca. I - optymalnie - też do rozumu!