wtorek, 9 lutego 2021 07:34

Marketing dla deweloperów. Jak sprzedać dom jeszcze przed jego wybudowaniem?

Autor Artykuł sponsorowany
Marketing dla deweloperów. Jak sprzedać dom jeszcze przed jego wybudowaniem?

Skuteczna reklama czegoś, co jeszcze nie istnieje, może wydawać się karkołomnym zadaniem. Jednak marketing dla deweloperów oparty na efektownych grafikach i wizualizacjach może przynieść bardzo wymierne efekty.

1. Profesjonalna strona inwestycji - pokaż, że Twój projekt to naprawdę duża sprawa

2. Wizualizacje 3D – sposób na przyciągnięcie potencjalnych klientów

3. Materiały sprzedażowe - klasyka, która sprzedaje produkt

Profesjonalna strona inwestycji - pokaż, że Twój projekt to naprawdę duża sprawa

Jak zacząć promować sprzedaż mieszkań w nieruchomości, która jeszcze nie powstała? Z pewnością od profesjonalnej strony internetowej. Inwestycja bez strony jest jak budowanie bez fundamentów - czasem się udaje, ale lepiej nie ryzykować. Jeśli zaś już tworzymy stronę dla naszej inwestycji, to warto zadbać o to, by zawierała ona jak najwięcej materiałów graficznych - szkiców, planów, map okolicy i wizualizacji. Nikt nie lubi kupować kota w worku, a co dopiero, gdy w grę wchodzi zakup mieszkania - dla większości klientów to jedna z najważniejszych życiowych decyzji. Dlatego strona skrojona pod nowoczesny marketing internetowy, dostosowana do urządzeń mobilnych i prezentująca kluczowe informacje w zwięzły, zrozumiały dla odbiorcy sposób - to dla inwestycji deweloperskich absolutny must have.

Wizualizacje 3D – sposób na przyciągnięcie potencjalnych klientów

Badania pokazują, że klienci znacznie chętniej kupują w Internecie produkty na aukcjach, na których pojawiają się efektowne i dobrze zrobione zdjęcia. Dotyczy to także mieszkań i domów. O ile więc w przypadku niewybudowanych projektów prezentacja zdjęć nie wchodzi oczywiście w grę,  to z pomocą przychodzą tu wirtualne spacery 3D.

Wirtualne spacery 3D to sposób na to, by klient poczuł się jak w domu – jeszcze zanim ów dom zyska ściany i sufit. Tego rodzaju marketing skierowany jest do tej części ludzkiego mózgu, która odpowiedzialna jest za pamięć obrazową – dobra wizualizacja zastąpi tysiąc słów i najlepsze slogany reklamowe, bo tak działa nasza psychika. Stworzenie wirtualnych spacerów jako dodatku do oferty marketingowej może wydawać się kosztowne, zawsze daje jednak bardzo wymierne efekty i olbrzymią szansę na to, że wszystkie mieszkania w ofercie developera zostaną wykupione.

Materiały sprzedażowe - klasyka, która sprzedaje produkt

Czyli ulotki, teczki, gadżety i plany do zabrania ze sobą po spotkaniu i długotrwałej analizy w domowym zaciszu. Jeżeli klient już umówił się na spotkanie, zachęcony stroną projektu czy wirtualnymi spacerami, to właśnie poprzez te materiały sprzedamy nieruchomość w naszej inwestycji. Dotyczy to w szczególności karty mieszkania - warto, by znalazły się na niej rzuty 3D i szczegółowe plany.

Jaki jest więc sposób na skuteczny marketing dla deweloperów? To proste - wizualizacje, grafiki i wszystko to, co trafia przez oczy do serca. I - optymalnie - też do rozumu!

Finanse i Gospodarka

Finanse i Gospodarka - najnowsze informacje