wtorek, 25 lutego 2020 12:39

Jak najlepiej zapakować swój produkt do wysyłki?

Autor Artykuł sponsorowany
Jak najlepiej zapakować swój produkt do wysyłki?

Opakowanie naszego produktu to nie tylko zabezpieczenie przed uszkodzeniami, ale również wizytówka naszej firmy. Ile razy Ty jako klient robiłeś zakupy internetowe, a przesyłka, która została dostarczona była brudna, pognieciona i oklejona zwykłą taśmą? Na pewno choć raz zdarzyła się taka sytuacja.  Twoje odczucia raczej nie były przychylne danej firmie w której były zrobione zakupy. Jak więc zapakować swój produkt, aby zachęcić potencjalnego klienta do następnych zakupów? Oto 4 nasze porady.

1. Tanio nie oznacza lepiej

Jeśli twoją formą pakowania jest szary karton i żółta taśma to zdecydowanie nie tędy droga, a wręcz pomysł na biznesową katastrofę. Nie tylko wygląda to nieestetycznie, ale również nie jest oszczędne. Dlaczego? Aby zakleić karton tak, aby nic z niego nie wypadło zużyje się dwa razy więcej taśmy. Zresztą takie zabezpieczenie nie daje gwarancji, że produkt nie zostanie uszkodzony w trakcie transportu. Wybierając wiec sposób pakowania pomyśl o tym w jakim stanie paczka dotrze do docelu. Lepiej zapobiegać nie wygodnym sytuacjom jakim będzie rozczarowanie kupującego i poniesienie przez Ciebie dodatkowych kosztów jeśli np. firma kurierska nie uzna reklamacji. Zapomnij więc o tanich produktach do pakowania, które zniechęca potencjalnego klienta. Wypełniaj karton folią bąbelkową, styropianem lub poduszkami z powietrzem. Unikaj tych rzeczy, które brzydko pachną.

2. Wybierz solidne opakowanie

Jedną z takich opcji jest wybranie pudełka fasonowego, które jest wyposażone w specjalny system zamykania. Nie tylko zaoszczędzisz na taśmie ale również będziesz miał pewność, że towar zostały dostarczony w nienaruszonym stanie. Możesz też wybrać pudełka tradycyjne, ale zwróć uwagę na to, aby były odporne na wilgoć i były wykonane z co najmniej dwóch warstw.

O pudełkowych biznesach przeczytasz także tutaj: https://porady.org/pomysl-na-biznes-porady.

3. Zadbaj o oryginalny wygląd

Zwykłe kartonowe opakowanie wyszło już dawno z mody. Wiele firm decyduje się na spersonalizowane opakowania, które przyciągają wzrok. Klient dzięki ładnemu pudełku nie tylko zapamięta twoją firmę ale również będzie miał przyjemność z jego otwierania. Taka osoba może w przyszłości dać Ci zysk bo wykona kolejne zakupy.

4. Dodaj coś od siebie

Taki zabieg nie jest konieczny ale jeśli chcesz, aby klient zapamiętał twój sklep. To warto dodać do jego paczki coś co wyróżni twoją firmę. Może to być ładna karta z fajnym napisem, cukierki z logiem czy ładnie zaprojektowane naklejki.

Pamiętaj, że dbając o estetykę pakowania swoich produktów i zadowolenie klientów działasz pozytywnie na wizerunek swojego sklepu. Klient, który dostał idealnie zapakowaną przesyłkę nie tylko wróci do twojego sklepu, ale również poleci swoim bliskim twoją firmą. Zrobi zdjęcie na Instagram, który jest potęgą internetową czy zostawi komentarz. Na pewno na tym zyskasz!

Przeczytaj więcej o pudełkach na https://packhelp.es.

Styl Życia - najnowsze informacje