„W te Święta zamawiam online!” – pod takim hasłem Kraków promuje ofertę krakowskich przedsiębiorców, rzemieślników i firm. Firmy, które przygotowały ofertę na święta można zanelźć na interaktywnej mapie.
W tym roku w Krakowie nie odbędzie się tradycyjny jarmark. Z powodu ograniczeń związanych z pandemią nie ma też prawie w ogóle turystów. Miasto opustoszało. Aby pomóc lokalnym przedsiębiorcom Miasto Kraków interaktywną mapę z ofertą świąteczną, dzięki której przedsiębiorcy mogą promować swój świąteczny asortyment i zachęcać mieszkańców do bezpiecznych zakupów przez Internet. To kolejna taka inicjatywa.
„W te Święta zamawiam online!” – pod takim hasłem Kraków promuje ofertę krakowskich przedsiębiorców, rzemieślników i firm. Wszystko po to, by zachęcić mieszkańców do wspierania krakowskich i małopolskich przedsiębiorców oraz do zakupów świątecznych w globalnej sieci, a jednak bardzo lokalnie.
– Zapraszam Państwa do przygotowania i prezentacji za pośrednictwem interaktywnej mapy z ofertą przygotowaną na święta Bożego Narodzenia. Mam nadzieję, że narzędzie to przyczyni się do zwiększenia popytu na asortyment oferowany przez lokalną przedsiębiorczość w tym trudnym dla krakowian okresie – mówi Jacek Majchrowski, prezydent Krakowa.
Jak znaleźć się na "świątecznej" mapie?
Aby znaleźć się na mapie, wystarczy wypełnić krótką ankietę (znajduje się ona tutaj) i określić, co oferuje przedsiębiorca. Na podstawie podanych informacji, firma zlokalizowana zostanie na mapie, a mieszkańcy Krakowa i okolic będą mogli skorzystać z jej propozycji.
To kolejna propozycja miasta, które chce w trudnym czasie pandemii pomóc klientom w dotarciu do firm, które borykają się z ograniczeniami w bezpośredniej sprzedaży. Najnowsza, świąteczna inicjatywa jest naturalnym następstwem już działających i dobrze prosperujących map miejskich: Jestem aktywny czy Mapy krakowskiej gastronomii, którą codziennie odwiedza blisko 6 tys. osób.
inf. i foto UMK