sobota, 22 maja 2021 13:00, aktualizacja 4 lata temu

Mieszkanka powiatu brzeskiego zastąpi Kasię Moś

Autor Mirosław Haładyj
Mieszkanka powiatu brzeskiego zastąpi Kasię Moś

Pochodząca ze Szczepanowa Daria Reczek wspólnie z Sylwią Przetak wzięła udział w castingu do reklamy Towarzystwa Ubezpieczeniowego Link4. Dziewczyny wygrały go bezapelacyjnie. Piosenkarki zastąpią swoją koleżankę po fachu, Kasię Moś, która od 2014 roku występowała w dotychczasowych kampaniach firmy.

Pochodząca ze Szczepanowa Daria Reczek zastąpi Kasię Moś w reklamach firmy ubezpieczeniowej Link4 (Grupa PZU). Mieszkanka powiatu brzeskiego zdobyła popularność jesienią 2019 roku, zajmując drugie miejsce w programie „The Voice of Poland”. W reklamie wystąpi razem z laureatką wielu muzycznych festiwali, Sylwią Przetak. Jak informuje Link 4, dziewczyny wzięły udział w castingu, który bezapelacyjnie wygrały.

– Nasza firma zawsze stawiała na młodych zdolnych ludzi. Tak było w przypadku Kasi Moś, która współpracę z Link4 rozpoczęła w 2014 r. po sukcesie w programie „Must Be The Music”, a teraz jest już prawdziwą gwiazdą, w czym z pewnością pomogła jej także ogromna popularność wielokrotnie nagradzanych reklam Link4. Po latach wspólnej owocnej pracy, pomyśleliśmy, że czas dać szansę nowym wschodzącym gwiazdom

– powiedziała cytowana przez wirtualnemedia.pl dyrektor komunikacji marketingowej w firmie, Joanna Talaśko.

Znakiem rozpoznawczym kampanii reklamowych towarzystwa ubezpieczeniowego stały się covery światowych przebojów w których dopasowywano teksty do oferty Link 4. Cytowana przez wirtualnemedia.pl Patrycja Kotecka, członek zarządu firmy ubezpieczeniowej powiedziała:

– Covery światowych wykonawców z wpadającymi w ucho zabawnymi tekstami okazały się strzałem w dziesiątkę. Mamy wypracowany format, który teraz prezentujemy w nowej odsłonie. Reklamy Link4 zostały już kilkukrotnie nagrodzone prestiżowymi statuetkami Effie, przyznawanymi przez ekspertów z branży reklamowej za efektywność

i dodała:

– Jestem pewna, że dziewczyny doskonale poradzą sobie z tak wysoko ustawioną poprzeczką

Daria Reczek i Sylwia Przetak zmierzą się z przebojami Tiny Turner i zespołu O-Zone. Premierę nowej reklamy można od 17 maja oglądać na YouTube. Na premierę telewizyjna trzeba jeszcze poczekać.

Dotychczasowa twarz firmy ubezpieczeniowej Kasia Moś, współpracowała z Link4 od 2014 r. W reklamach towarzyszył jej zespół The Chance. W 2014 r. wokalistka została finalistką trzeciej edycji programu Must Be the Music. Tylko muzyka. Reprezentowała także Polskę na Konkursie Piosenki Eurowizji w 2017, podczas którego wykonała utwór "Flashlight". Kasia Moś jest także kompozytorką i autorką tekstów piosenek. Angażuje się również w kampanie społeczne.

Od połowy 2019 roku za produkcję reklam dla Link4 odpowiada agencja Brasil. Po wygraniu przetargu zastąpiła ona dotychczasową firmę Red8. Jak podaje Kantar Media, w ubiegłym roku wydatki na reklamę Link4 w mediach pozainternetowych wyniosły 43,74 mln zł, co stanowiło o 55,2 proc. więcej niż rok wcześniej.

Fot.: YT/screen
Inf.: wirtualnemedia.pl, Youtube

Brzesko

Brzesko - najnowsze informacje

Rozrywka