Pracownicy MPK nie tylko zapewniają bezpieczną komunikację, ale również skutecznie reagują w sytuacjach awaryjnych, dbając o bezpieczeństwo podróżnych. – Na szczególne uznanie zasługuje sposób w jaki nasz kierowca zajął się zagubionym pasażerem. Rozmawiał z nim i cały czas go uspokajał – przekazało za pośrednictwem Facebooka Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie.
W poniedziałek (19 lutego) dyżurny policji skontaktował się z Główną Dyspozytornią MPK, prosząc o przekazanie informacji do kierowców. Wiadomość ta dotyczyła poszukiwań starszego mężczyzny cierpiącego na demencję.
Kierowca zaopiekował się zagubionym pasażerem
Po otrzymaniu informacji, Pan Tadeusz, kierowca autobusu linii 172, uważnie wysłuchał opisu zaginionego przekazanego przez dyspozytora. Mężczyzna, około godziny 23:30 zauważył w swoim pojeździe pasażera, którego rysopis zgadzał się z tym przekazanym przez policję. Pan Tadeusz natychmiast podjął odpowiednie kroki, by pomóc potrzebującej osobie.
Takie zachowanie naszych pracowników szczególnie doceniamy i nagradzamy! 👇👇👇👇👇 Wczoraj, 19 lutego dyżurny Policji...
Opublikowany przez Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie Wtorek, 20 lutego 2024
Jego spokojna reakcja, empatia i troskliwość sprawiły, że starszy mężczyzna czuł się bezpiecznie podczas niełatwej sytuacji. – Takie zachowanie naszych pracowników szczególnie doceniamy i nagradzamy! Na szczególne uznanie zasługuje sposób w jaki nasz kierowca zajął się zagubionym pasażerem. Rozmawiał z nim i cały czas go uspokajał. Brawo, brawo, brawo – podsumowało MPK.
Fot. Ilustracyjne/Głos24/Screen z Facebooka