Wielkie bitwy mają to do siebie, że zazwyczaj rozgrywane są o historyczne cele. Była wojna o Helenę Trojańską, nieudany podbój Rosji przez wojska Napoleona, czy też... najkrwawsze batalie odbywające się w Lidlach. Zazwyczaj tyczyły się bożonarodzeniowych karpiów, jednak wraz z nastaniem dynastii "Ekipa" to się zmieniło...
Bijący rekordy popularności Karol "Friz" Wiśniewski ze swoją gromadką znaną w internecie, jako "Ekipa" wypuścił nie tak dawno na polski rynek lody - promowane nazwą słynnych YouTuberów.
Ten dzień prawdopodobnie zapiszę się na zawsze w kanonach polskiej przedsiębiorczości. Producent "mroźnych smakołyków" Koral od ponad 40 lat nie miał lepszych wyników sprzedażowych, a w społeczeństwie zaczęła się prawdziwa wojna o choć jednego wymarzonego loda...
Jest to trochę przerażające...
bitwa o lody ekipy pic.twitter.com/fPH2KUcY1J
— 🤍 zuza 🤍 babygirl 🤍zalamka przed egzaminami era (@zuzaatomlinson) April 26, 2021
Foto: YouTube