piątek, 3 maja 2024 08:31, aktualizacja rok temu

"Przykro i smutno". Pracownicy MPK podzielili się w sieci krótką historią

Autor Mirosław Haładyj
"Przykro i smutno". Pracownicy MPK podzielili się w sieci krótką historią

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Krakowie podzieliło się w mediach społecznościowych historią związaną z montażem nowego automatu biletowego. – Przykro i smutno... – skomentowali pracownicy MPK.

W ostatnim czasie jeden z automatów biletowych na Ruczaju wymagał renowacji. Historią związaną z jego montażem postanowiło podzielić się w sieci Miejskie Przedsiębiorstwo komunikacyjne.

– Opowiemy krótką historię. Jest sobie przystanek tramwajowy Ruczaj. Pracownicy MPK montują tam automat biletowy po gruntownym odnowieniu powłoki lakierniczej.

Niestety, jak przekazuje MPK automat niemalże od razu został zdewastowany.

Zniszczony automat/ Fot.: MPK

– Zgadniecie ile ten lśniący, prawie jak nowy automat wytrzymał, zanim ktoś go tak bezsensownie pomalował? Zaledwie 48 godzin...

– napisali pracownicy MPK i dodali:

– Przykro i smutno...

Inf. i foto: MPK

Twórz portal informacyjny razem z nami!

Byłeś świadkiem wypadku? Masz ważną informację lub problem, o którym powinniśmy napisać? Skontaktuj się z naszą Szybką Linią Głos24!

Zadzwoń do dyżurującego dziennikarza, zostaw wiadomość głosową lub prześlij zdjęcia i opis sytuacji przez WhatsApp lub maila.

WhatsApp/Telefon: 666 97 24 24

Mail: kontakt@glos24.pl

Obserwuj nas w Google News

Kraków - najnowsze informacje

Rozrywka