piątek, 31 maja 2024 09:23, aktualizacja 7 miesięcy temu

Długopis ekologiczny z logo firmy – czy warto inwestować w taki gadżet reklamowy?

Autor Artykuł sponsorowany
Długopis ekologiczny z logo firmy – czy warto inwestować w taki gadżet reklamowy?

Rodzajów długopisów reklamowych, które wykorzystywane są w kampaniach produktowych, wizerunkowych czy employer brandingowych jest wiele. Firmy i instytucje chętnie wybierają modele plastikowe, a nawet droższe akcesoria takie jak pióra kulkowe. Popularne są też długopisy metalowe z grawerem laserowym i długopisy ekologiczne! To na nich warto dzisiaj skupić uwagę, a w artykule przedstawiamy kilka ważnych informacji na temat stawiania właśnie na takie narzędzia promocyjne.

Rodzaje długopisów ekologicznych

Rodzajów długopisów ekologicznych zwanych inaczej długopisami biodegradowalnymi (tj. długopisami tworzonymi z materiałów z odzysku surowców – z recyklingu) jest wiele, czego potwierdzeniem jest bogata oferta długopisów reklamowych sklepu internetowego dlugopisy24.pl. Takie firmy oferują sprzedaż detaliczną i hurtową, personalizację i wysyłkę pod wskazany adres:

  1. Długopisów      ekologicznych bambusowych np. z      eleganckimi elementami metalowymi w kolorze antracytowym.
  2. Długopisów      ekologicznych papierowych w wielu      różnych kolorach.
  3. Długopisów      ekologicznych drewnianych m.in.      nawiązujących do stylu japandi.

5 powodów, dla których warto stawiać na długopisy ekologiczne

  1. Dzięki długopisom ekologicznym z logo firmy i danymi kontaktowymi naniesionymi na      korpusie pokazujesz odbiorcom, że ważne      są dla Ciebie idee zrównoważonego rozwoju. Dzisiaj jest to dla      klientów i kontrahentów niebywale istotne, a więc warto zainwestować w      gadżet tworzony z materiałów biodegradowalnych i bezpiecznych dla      środowiska.
  2. Długopisy ekologiczne warto stosować nie      tylko ze względów marketingowych i wizerunkowych, ale również ze      szczytnych pobudek. Produkcja takich akcesoriów biurowych to gwarancja niezaśmiecania środowiska i      wsparcia działań proekologicznych. Każdy z nas może przyłączyć się do      ratowania natury naszej planety.
  3. Długopisy ekologiczne mają bardzo      atrakcyjny wygląd, który sprawia, że rzucają      się w oczy. Ich design często nawiązujący np. do popularnego obecnie      stylu japandi czy boho, sprawia, że mimo niewielkiej ich ceny takie      gadżety uważane są za luksusowe. Tym samym stanowią doskonałą alternatywę      m.in. dla długopisów metalowych z grawerem laserowym.
  4. Długopisy      ekologiczne mogą być dowolnie personalizowane różnymi metodami znakowania. Dobrze sprawdzają się zatem w kampaniach reklamowych      szkół, szpitali, instytucji publicznych, dużych korporacji, agencji      kreatywnych czy przedsiębiorstw ściśle związanych z ekologią np. firmy      fotowoltaiczne, producenci materiałów budowlanych, konsorcja energetyczne.
  5. Długopisy      ekologiczne są wytrzymałe, a dzięki      ciekawemu designowi wiele osób zamiast wyrzucić je na śmietnik, woli po      prostu wymienić wkład. Dzięki temu Twój gadżet z logo firmy może ją      promować przez bardzo długi czas.

Znakowanie długopisów ekologicznych – grawer laserowy czy tampondruk?

Długopisy ekologiczne w zależności od materiału, z którego są one wytworzone, można grawerować laserowo lub znakować tampondrukiem. Tym samym takie gadżety reklamowe można w prosty sposób personalizować, nanosząc na korpus logo firmy, atrakcyjne wzorki, dane kontaktowe, slogany, życzenia, podpisy czy nawet kody QR! Długopis biodegradowalny to zatem gwarancja pełnego wykorzystania mocy reklamowej – koniecznie wykorzystaj je w marketingu swojej firmy i czerp z tego korzyści.

Finanse i Gospodarka

Finanse i Gospodarka - najnowsze informacje

Rozrywka