piątek, 2 września 2022 12:48

Kubki reklamowe – jaki ich rodzaj wybrać?

Autor Artykuł sponsorowany
Kubki reklamowe – jaki ich rodzaj wybrać?

Wszelkiego rodzaju gadżety promocyjne mają nie tylko przyciągać uwagę odbiorców, ale i uosabiać Twoją firmę. Dlatego jeżeli postawisz na produkty niskiej jakości, nie możesz oczekiwać, że klienci skorzystają z Twojej oferty. Zatem, jaki kubek reklamowy z nadrukiem wybrać?

Kubek firmowy z logo – jedynym ograniczeniem jest Twoja pomysłowość

Tworzenie i projektowanie szaty graficznej może być całkiem przyjemne. Wystarczy pamiętać o kilku zasadach, aby mieć gwarancję, że kubki reklamowe dla firm spełnią swoją funkcję jako gadżety reklamowe.

Pomysłodawca projektu graficznego może zdecydować, gdzie na kubku ma być nadrukowany tekst i ilustracje. Naczynie w kształcie walca sprawdzi się idealnie, jeśli napisów i ilustracji jest nieco więcej.

Warto pamiętać również o tym, że nadruk może wydawać się mało czytelny, jeśli będzie zbyt obszerny. Dlatego wybierając powierzchnię do nadruku, należy starannie dobrać rozmiar tekstu i grafik. Aby tekst i logo firmy były czytelne na kubku, musimy wybrać kontrastujący kolor tła.

Kubek ceramiczny od Tampogadzet.pl

                                           

Kiedy kubki reklamowe z logo sprawdzają się jako gadżety promocyjne?

Kubek ceramiczny nadaje się na produkt promocyjny dla prawie każdej grupy wiekowej. Można go wykorzystać w niemal dowolnej branży i zawsze będzie wywierał pozytywne wrażenie. Ten gadżet może być rozdawany na targach lub wręczany jako prezent dla klienta w podziękowaniu za podjętą współpracę.

To również świetny artykuł, który sprawdzi się w przypadku pracowników firmy. Właśnie dlatego zdecydowanie warto zainwestować w kubki reklamowe od TampoGadżet.

Akcesorium tego typu może służyć nie tylko do picia napojów, ale również do przechowywania akcesoriów biurowych lub pełnić funkcję awangardowej doniczki dla niedużej rośliny.

Kubki z własnym napisem – czy to dobry pomysł?

Niektórzy uważają, że najlepszym sposobem na promocję firmy jest nadrukowanie swojego logo na kubkach, a następnie rozdanie gadżetów klientom. Chociaż może to zadziałać dobrze, musisz pamiętać o kilku rzeczach, zanim przystąpisz do realizacji tego pomysłu.

Oczywiście logo firmy jest bardzo istotnym elementem, który powinien znaleźć się na kubku w odpowiednim miejscu i określonej wielkości. W ten sposób nazwa firmy zapadnie w pamięć klientom, którzy taki gadżet otrzymają. Jednak na kubku możemy umieścić również różnego rodzaju treść, która będzie pozytywnie oddziaływała na odbiorców. Może to być przykładowo krótkie hasło reklamowe lub popularny cytat.

Kubek sublimacyjny z korkiem od Tampogadzet.pl

Kubek ceramiczny z nadrukiem – gadżet na lata

Niezależnie od tego, w jaki sposób chcesz promować swoją markę, kubki reklamowe są doskonałym wyborem. Istnieje możliwość nadania takim naczyniom modnego wyglądu poprzez zastosowanie specjalnych technik druku.

Kluczowe jest wykorzystanie metody transferowej na ceramikę oraz tamponowania, dzięki którym można wykonać kolorowe, często wymyślne napisy. Klient może oczywiście zdecydować, na jakiej części kubka ma być wykonany nadruk i jakiej wielkości ma być grafika.

Użytkownicy mogą wybierać także spośród kształtów owalnych i stożkowych. Magiczny kubek to kolejny wyjątkowy przedmiot promocyjny, który charakteryzuje się tym, że po dodaniu gorącej wody, nadruk zostaje ujawniony. Zawsze warto umieścić w centralnym miejscu naczynia przyciągający wzrok logotyp firmy. Co ważne, takie gadżety są bardzo przystępne cenowo i nadają się do mycia w zmywarce, więc możesz je bez problemu wyczyścić.

Bez względu na to, co chcesz promować, możesz użyć kubka jako gadżetu reklamowego. To niedrogi podarek, który może być łatwo dystrybuowany wśród twoich klientów. A jak wiadomo, wybór odpowiednich gadżetów promocyjnych jest bardzo ważny, ponieważ może w znacznym stopniu wpłynąć na sukces Twojej kampanii. Właśnie dlatego warto korzystać z usług sprawdzonych dostawców, jak TampoGadżet.

Finanse i Gospodarka

Finanse i Gospodarka - najnowsze informacje

Rozrywka