Bank Spółdzielczy w Suchej Beskidzkiej zmienił dotychczasową lokalizację Punktu Obsługi Klienta w Zembrzycach.
W dniu 4 grudnia 2017 roku odbyło się otwarcie i poświęcenie nowej siedziby Punktu Obsługi Klienta, który znajduje się w budynku Urzędu Gminy Zembrzyce 34-210 Zembrzyce 540. Uroczystego przecięcia wstęgi dokonali m.in.: zaproszeni przedstawiciele Gminy Zembrzyce: Łukasz Palarski – Wójt, Danuta Smyrak – Sekretarz, proboszcz miejscowej parafii: ks. Jan Kapusta, członkowie Rady Nadzorczej: Barbara Sochacka – Przewodniczący, członkowie Zarządu Banku: Beata Kukla – pełniąca obowiązki Prezesa Zarządu Wiceprezes Zarządu, Anna Kąkol – Wiceprezes Zarządu, Damian Gądek – Wiceprezes Zarządu oraz Wojciech Stanaszek – Pracownik Punktu Obsługi Klienta.
Dotychczasowa lokalizacja Oddziału Banku mieściła się w lokalu pod adresem: 34-240 Zembrzyce 44.
Od dnia 04.12.2017r. obsługa Klientów odbywa się w nowoczesnym, i funkcjonalnym obiekcie, usytuowanym w dogodnej lokalizacji, w pobliżu Urzędu Gminy, Ośrodka Zdrowia i sklepów. Pomieszczenie optymalnie dostosowane do potrzeb Klientów, umożliwia obsługę na wysokim poziomie. Wnętrze lokalu zostało zaprojektowane i wykonane z uwzględnieniem przyjętych w Grupie BPS standardów w zakresie wizualizacji placówek. Dzięki profesjonalnej aranżacji wnętrza uzyskano przestronną i przyjazną Klientowi przestrzeń.
Do nowego obiektu przeniesiony został również bankomat umożliwiający całodobowy dostęp do gotówki. Przeniesienie siedziby Punktu Obsługi Klienta stanowi istotny element realizacji wytycznych zawartych w strategii rozwoju Banku zakładającej unowocześnienie sieci placówek oraz ustawiczne doskonalenie zakresu i jakości świadczonych usług.
– Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszych usług w nowej siedzibie Punktu Obsługi Klienta w Zembrzycach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 13:30 – zachęcają pracownicy Banku Spółdzielczego.