poniedziałek, 22 lutego 2021 11:18, aktualizacja 4 lata temu

Obsługa klienta w Ryanair Polska

Autor Artykuł sponsorowany
Obsługa klienta w Ryanair Polska

Ryanair to irlandzkie linie lotnicze, które oferują bilety w dość niskich cenach, a także pośredniczą w rezerwacji samochodów i hoteli. Tematem poniższego artykułu jest obsługa klienta w Ryanair Polska. Dział obsługi klienta w tych liniach zajmuje się zarówno sprawami lotów, jak i rezerwacjami hoteli, gdyż Ryanair nie posiada osobnej infolinii do spraw rezerwacji.

Infolinia – w nagłych wypadkach

Podstawowa infolinia Ryanair służy do kontaktu w pilnych sprawach. Jej numer to 221 522 000. Konsultanci z tej infolinii udzielają pomocy w wypadku problemów z zakupem biletu, wyjaśniają wątpliwości związane z regulaminem, a także udzielają informacji o statusie lotu czy prawach pasażera. Druga infolinia pomocy specjalnej jest dostępna pod numerem 221 522 001. Dzwoniąc pod ten numer, można dopytać o dodatkowe kwestie np. jak wygląda podróż osób niepełnosprawnych. Należy pamiętać, że infolinie nie są dostępne całodobowo: działają od poniedziałku do piątku między 9 a 19 (CET), w soboty od 9 do 18 oraz w niedziele od 10 do 18. Więcej informacji na temat obsługi klienta można znaleźć na stronie Ryanair obsługa klienta.

ChatBot Ryanair – w przypadku standardowych pytań

Z infolinii można korzystać w nagłych wypadkach, które wymagają pilnego rozwiązania. Co w przypadku standardowego pytania? Jeśli sprawa nie jest nagląca, można skorzystać z ChatBota Ryanair, który jest dostępny w języku polskim. Należy pamiętać, że bot nie jest idealny i nie będzie w stanie pomóc w każdej sprawie, ale o przypadku większości zapytań skorzystanie z bota powinno wystarczyć. Bot będzie również pomocny w godzinach, w których infolinia nie pracuje - jak zostało to już wspomniane, infolinie Ryanair, w odróżnieniu od wielu innych linii lotniczych, nie działają 24 godziny na dobę, dlatego lepiej nie czekać z pytaniem do ostatniej chwili.

Formularze – szybko i skutecznie

Na stronie Ryanair można wypełnić i przesłać formularze:

  • ubezpieczenia w związku z odwołaniem lotu
  • ubezpieczenia w związku z opóźnieniem lotu
  • zwrotu pieniędzy
  • reklamacji UE261
  • reklamacji dotyczącej zagubienia lub      uszkodzenia bagażu
  • skargi
  • żądania danych

Formularz skargi można przesłać również pocztą lub mailem, jednak skorzystanie z gotowego internetowego formularza jest bez wątpienia opcją o wiele szybszą i wygodniejszą.

Więcej informacji na temat obsługi klienta w infoliniach Ryanair można znaleźć na kontaktinfolinia.pl. Na stronie są zamieszczane dane kontaktowe do wielu znanych firm np. DPD, Lidl czy Play. Znajdują się na niej zarówno numery infolinii, jak i adresy korespondencyjne.

Turystyka

Turystyka - najnowsze informacje

Rozrywka