poniedziałek, 24 lutego 2020 11:11

Opakowania i pudełka ozdobią Twój produkt

Autor Artykuł sponsorowany
Opakowania i pudełka ozdobią Twój produkt

Jeśli myślisz, że liczyć się tylko to w środku, to muszę Cię rozczarować! Bez względu na to, jak dobry jest Twój krem do twarzy, nikt się o tym nie przekona, dopóki go nie kupi. Bo Twój produkt to na pierwszy rzut oka przede wszystkim pudełko, więc jeśli nie przyciągnie uwagi odpowiedniego klienta, to nici z zysków. Opakowania i pudełka ozdobią Twój produkt - zastosuj się do moich rad, a Twój towar będzie prezentował się lepiej!

Rola opakowania

Opakowanie produktu pełni nie tylko funkcję ochronną, ale przede wszystkim jest wizytówką Twojej marki. Gdy klient rozgląda się po sklepowych półkach, wybierze taki produkt, który przyciągnie jego uwagę. Bowiem człowiek w czasie zakupów, kieruje się głównie emocjami, dlatego tak ważny jest design opakowania Twojego produktu. Wyróżniające i wpisujące się w charakter marki przyciągnie potencjalnych klientów i zatrzyma obecnych.

Jakie pudełko wybrać? Bądź innowacyjny!

Wysuwany spód, okienko, oryginalny kształt czy może materiał? Co zrobisz, by Twoje pudełko wyróżniło się na tle konkurencji? Postaw na innowacyjne rozwiązania, by klient nie tylko sięgnął po Twój produkt, ale także po to, aby Twoja marka została w jego pamięci. Spróbuj oryginalnej grafiki albo nieoczywistego koloru, który jednocześnie będzie dobrze oddawał charakter firmy i produktu. Choć droższe, innowacyjne pudełka z pewnością ozdobią Twój produkt i przyczynią się do budowania świadomości marki.

Więcej o pudełkach przeczytasz na: https://porady.org/4-sposoby-na-niestandardowe-opakowania.

Jakie pudełko wybrać? Bądź eko!

Dziś wszystko, co ekologiczne, wydaje nam się lepsze. I słusznie! W końcu o planetę trzeba dbać. Postaw więc na rozwiązania, dzięki którym wspomożesz walkę o zdrowsze środowisko. Plastik zastąp papierem albo korzystaj z biodegradowalnych materiałów. W ten sposób z pewnością sprawisz, że klienci będą wracać do Ciebie częściej niż do plastikowej konkurencji, a opakowania na pewno nie stracą na urodzie! Warto też postawić na ich jakość tak, aby mogły posłużyć znacznie dłużej niż podróż ze sklepowej półki do domu. Być może pudełko z logiem Twojej marki stanie się nowym pojemnikiem na kolczyki, a torba zakupowa posłuży jeszcze na kilka wypadów do spożywczego? Zainwestuj w opakowania, a marka zostanie na dłużej nie tylko w życiu klientów, ale także w ich podświadomości.

Jakie pudełko wybrać? Rebranding

Jeśli Twoja marka jest na rynku nie od wczoraj, spróbuj rebrandingu. Choć ten zabieg nie zawsze się udaje, może wzbudzić zainteresowanie klientów. Zbliżają się święta Bożego Narodzenia, a może wkrótce walentynki? Wykorzystaj okazję i stwórz pudełka inne niż te standardowe, nawiązujące do wybranego wydarzenia. Pamiętaj jednak aby zachować elementy charakterystyczne dla marki tak, aby stali klienci nie mieli problemu z dostrzeżeniem Cię na półce.

Przeczytaj więcej o opakowaniach na stronie marki Packhelp.

Finanse i Gospodarka - najnowsze informacje