Punkt Sprzedaży Biletów przy ul. Podwale 3/5 znów został otwarty po tym, jak w piątek zakażenie potwierdzono u jednego z pracowników. Będzie czynny 13 godzin dziennie od poniedziałku do piątku. Jednorazowo może w nim przebywać tylko 3 petentów.
MPK w Krakowie poinformowało, że ponownie został otwarty Punkt Sprzedaży Biletów przy ul. Podwale. Będzie od czynny w godzinach 7.00–20.00 (w soboty i niedziele punkt jest nieczynny).
Przypomnijmy, że PSB przy ul. Podwale został zamknięty w piątek, 16 kwietnia w związku z pozytywnym wynikiem testu na SARS-CoV-2 u jednego z pracowników. Punkt został poddany dokładnej dezynfekcji. Pisaliśmy o tym tu:
W PSB przy ul. Podwale obowiązują następujące zasady:
- w punkcie będą otwarte trzy stanowiska
- w środku będą mogły przebywać jednocześnie maksymalnie trzy osoby
- obsługiwane będą wyłącznie osoby z prawidłowo założoną maseczką (zakryte usta i nos)
- po wejściu do punktu należy zdezynfekować ręce
- osoby oczekujące przed punktem mają obowiązek zachować odpowiedni dystans
- w czasie godzin otwarcia punktu są przewidziane przerwy konieczne do dezynfekcji pomieszczenia
Przypominamy, że MPK SA pozostawiło otwarty jeden Punkt Sprzedaży Biletów przy ul. Podwale 3/5 wyłącznie z myślą o osobach, których sprawy nie mogą zostać zrealizowane przez Internet – dotyczy to m.in. osób wnioskujących o wydanie lub przedłużenie uprawnień Karty Krakowskiej z tytułu płacenia podatków w Krakowie oraz osób kupujących bilety specjalne (np. osoby bezrobotne).
Przed jedynym czynnym punktem w mieście ustawiają się długie kolejki oczekujących. Interwencję w tej sprawie podjął radny Łukasz Gibała. Pisaliśmy o tym tu:
W związku z ciągle obserwowaną bardzo wysoką liczbą zarażeń SARS-CoV-2 MPK w Krakowie apeluje, aby pozostałe osoby zrezygnowały z wizyty w PSB przy ul. Podwale 3/5.
W sprawach związanych z biletami, MPK prosi o kontakt telefoniczny lub mailowy:
- infolinia MPK SA w Krakowie – 12 19 150
- infolinia Karty Krakowskiej – 12 254 14 00 – czynna od poniedziałku do piątku od 8.00 do 20.00
- reklamacje – reklamacje@kkm.krakow.pl
Preferowana jest nadal obsługa przez Internet lub drogą pocztową:
- osoby posiadające bilety okresowe zapisane na nośniku plastikowym mogą zwrócić bilet, wysyłając kartę plastikową drogą pocztową (rekomendujemy list polecony) na adres: MPK SA w Krakowie, ul. J. Brożka 3, 30-347 Kraków. Prosimy, aby pamiętać o jednoczesnym wysłaniu informacji o numerze rachunku bankowego, na który mają zostać przelane pieniądze i adresu, na który ma zostać odesłana karta
- wnioski o wydanie uprawnień Karty Krakowskiej można wypełnić przez Internet - na stronie internetowej www.kk.krakow.pl
- osoby, które potrzebują fakturę za zakupiony bilet, mogą to zrobić przez Internet – wystarczy wysłać taki wniosek na adres fakturyPSB@mpk.krakow.pl
- przypominamy, że na wymianę biletów papierowych z nieaktualnej taryfy na nowe bilety, jest jeszcze bardzo dużo czasu – można to zrobić do końca lipca 2021 roku.
- bilety okresowe można kupić za pośrednictwem stron internetowych: m.kkm.krakow.pl oraz ebilet.kkm.krakow.pl
foto: MPK SA w Krakowie