środa, 15 czerwca 2022 12:13

Jaki rodzaj znakowania wybrać do czapek reklamowych z logo?

Autor Artykuł sponsorowany
Jaki rodzaj znakowania wybrać do czapek reklamowych z logo?

Od lat części garderoby są jednymi z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Czapki z logo wyróżnia duża skuteczność w zakresie promocji marki. Jednak aby czapka reklamowa rzeczywiście była skuteczna, musi posiadać wysokiej jakości nadruk. Jaką technikę znakowania wykorzystać w tym przypadku?

Czapki z nadrukiem, czyli zastosowanie termotransferu

Dzisiaj dostępnych jest wiele metod znakowania gadżetów. Poszczególne metody lepiej sprawdzają się w przypadku odmiennych materiałów. Niemniej jednak również czapki reklamowe można wykonać na kilka sposobów. Jedną z najczęściej wybieranych metod znakowania jest w tym przypadku termotransfer.

Termotransfer polega na wydrukowaniu danej grafiki bądź napisu na specjalistycznym papierze. Później z wykorzystaniem wysokiej temperatury, rzędu ok. 160 stopni Celsjusza, wydruk zostaje przeniesiony na produkt. Co istotne, nadruki wykonane w ten sposób są odporne na działanie czynników atmosferycznych. Ani śnieg ani deszcz nie spowodują obniżenia jakości nadruku, przez co metoda ta idealnie sprawdza się w produkcji czapek z logo. Co więcej, za sprawą termotransferu możliwe jest stworzenie nadruku wielokolorowego i to w bardzo wysokiej jakości.

Czapki z logo dzięki transferowi cyfrowemu

W pewnym sensie transfer cyfrowy jest podobny do termotransferu. Również w tym przypadku nadruk w pierwszej kolejności powstaje na materiale zastępczym. W tym przypadku jednak nie jest to specjalistyczny papier, lecz plastik. Później dochodzi do kształtowania logo, poprzez docinanie plastikowej powierzchni. Następnie, znów z wykorzystaniem wysokiej temperatury, dochodzi do przeniesienia nadruku na przedmiot, którym z powodzeniem może być czapka. Warto mieć na uwadze, że czapki z nadrukiem wykonanym tą metodą są stosunkowo tanie, nawet przy niewielkim nakładzie. Jednocześnie jakość wydruku jest wysoka. Transfer cyfrowy umożliwia tworzenie nadruków wielokolorowych.

Czapki reklamowe - inne metody wykonywania nadruków

Decydując się na czapki z logo, możesz wybrać produkt z nadrukiem wykonanym poprzez zastosowanie termotransferu lub transferu cyfrowego. Jednak dostępne są też inne rozwiązania. Czasami korzysta się z tampodruku, czyli jednej z najbardziej uniwersalnych metod znakowania, sprawdzającej się przy niemal każdym materiale. Natomiast wyjątkowo oryginalnym rozwiązaniem jest haft komputerowy. To metoda, która nada czapce wyjątkowy charakter. Jest to sposób na eleganckie znakowanie odzieży i innych gadżetów tekstylnych. Mowa tutaj o najtrwalszej formie znakowania materiałów tekstylnych. Wykonanie nadruk u tą metodą wymaga jednak dużego nakładu pracy. Wraz ze wzrostem nakładu haft komputerowy staje się coraz bardziej opłacalny. Zalecamy, aby decydować się na to rozwiązanie tylko w przypadku zamówień na co najmniej 50 czapek z nadrukiem.

Dzisiaj czapki reklamowe wykonuje się na różne sposoby. Warto zamawiać tego typu produkty u firm, które dają możliwość wyboru w tym zakresie. Dostępność wielu metod znakowania gadżetów, takich jak czapki reklamowe, jest dowodem profesjonalizmu producenta gadżetów.

Styl Życia

Styl Życia - najnowsze informacje

Rozrywka