Czego się nie ruszy zamienia w złoto. Karol "Friz" Wiśniewski z Krakowa to prawdziwy gigant. Przekonuje się o tym producent lodów Koral, który po wypuszczeniu na rynek lodów od "Ekipy" notuje najlepsze wyniki sprzedażowe w prawie czterdziestoletniej historii.
Aby zrozumieć skalę jego popularności, wystarczy spojrzeć na jego kanał na YouTubie. Subskrybuje go ponad 4,3 mln użytkowników. Jego filmiki nie schodzą poniżej wyniku 2 mln odtworzeń.
Popularny "Friz" założył z przyjaciółmi projekt o nazwie "Ekipa" i stąd właśnie pochodzi nazwa chłodnych przysmaków.
Nieprawdopodobny popyt na lody Ekipa, zwłaszcza ze strony dzieci i młodzieży, niejako "zmusił" firmę Koral do uruchomienia dodatkowej linii, która już od przyszłego tygodnia wydatnie zwiększy moce produkcyjne.
Szał na lody "Ekipa" przerósł nasze najśmielsze oczekiwania - lody sprzedają się co najmniej 300 proc. lepiej, niż jakiekolwiek wcześniejsze nowości produktowe w przeszło 40-letniej historii tej firmy - mówi Piotr Gąsiorowski, prezes spółki.
Nie ma znaczenia, gdzie leży sklep ani jakiej jest wielkości - po lody od Friza zgłaszają się wszyscy.
Info: money.pl Foto: YouTube screen - Karol "Friz" Wiśniewski