czwartek, 20 stycznia 2022 16:38

Chcesz zorganizować event firmowy w Warszawie? Sprawdź, jak zrobić to bezpiecznie.

Autor Artykuł sponsorowany
Chcesz zorganizować event firmowy w Warszawie? Sprawdź, jak zrobić to bezpiecznie.

Na skutek koronawirusa i spowodowanej nim pandemii, wprowadzono szereg obostrzeń, które zmieniły funkcjonowanie eventów firmowych. Obecne restrykcje zezwalają na organizowanie spotkań w standardowej formie, jednak nabrały one nieco innego wymiaru i są realizowane w podwyższonym reżimie sanitarnym. O co zadbać organizując event firmowy w czasie pandemii? Odpowiadamy.

Na co zwrócić uwagę organizując event podczas pandemii?

Pod pojęciem organizacja eventów Warszawa kryje się wiele różnego rodzaju spotkań. Mogą być to nie tylko szkolenia czy konferencje, ale również imprezy roczne/półroczne, imprezy integracyjne czy spotkania świąteczne. Niezależnie od charakteru danego eventu firmowego, obecnie najważniejsze są kwestie bezpieczeństwa. By zapewnić maksymalną ochronę uczestnikom spotkania, podczas organizacji imprezy należy zwrócić uwagę na kilka istotnych kwestii. Najważniejsze z nich omawiamy poniżej.

Zapewnienie dystansu i udostępnienie środków ochronnych

Zasada utrzymywania dystansu 2m może znacząco zmniejszyć ryzyko transmisji wirusa. Dotyczy ona również odległości między miejscami siedzącymi czy stolikami. O dystansie należy również pamiętać podczas stania w kolejce np. do recepcji czy toalety.

Co więcej, konieczne jest zapewnienie wszystkim uczestnikom nieograniczonego dostępu do środków dezynfekujących. Najlepiej ustawić je w ogólnodostępnych miejscach oraz przy wejściu. Każdy gość zobowiązany jest do zdezynfekowania rąk przed wejściem na teren wydarzenia. Podobnie z maseczkami - ich noszenie jest jak najbardziej wskazane, szczególnie w przypadku eventów, w których zachowanie wymaganego dystansu jest utrudnione.

Zamknięta liczba uczestników

W czasie pandemii niezbędne stało się tworzenie listy gości biorących udział w danym evencie firmowym. Dzięki temu organizatorzy znają dane personalne uczestników, które mogą przydać się w przypadku ewentualnych zakażeń u jednego z nich. Dotyczy to nie tylko pracowników, ale przede wszystkim gości przybyłych spoza danej firmy.

Powierzenie organizacji profesjonalistom

Kompleksową organizację eventu warto zlecić profesjonalistom, którzy doskonale orientują się w aktualnych obostrzeniach, a także kwestiach zwiększających bezpieczeństwo. Podczas wyboru miejsca na dane wydarzenie można zwrócić uwagę czy oprócz udostępniania lokalu posiadają w ofercie również możliwość organizacji. Pozwoli to skupić całość działań w jednych rękach, co zapobiegnie ewentualnym niedopatrzeniom.

Finanse i Gospodarka

Finanse i Gospodarka - najnowsze informacje