czwartek, 25 stycznia 2024 10:42, aktualizacja rok temu

Dziecka poszukiwała zdesperowana mama. Z pomocą ruszyli pracownicy MPK

Autor Katarzyna Jamróz
Dziecka poszukiwała zdesperowana mama. Z pomocą ruszyli pracownicy MPK

– Wielkie brawa dla pracowników MPK, a przede wszystkim dyspozytora ruchu, pana Krzysztofa, którzy wczoraj pomogli szybko odnaleźć zagubionego 10-latka – poinformowało za pośrednictwem Facebooka Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie.

W środę (24 stycznia) na infolinię MPK zadzwoniła zdesperowana matka, która poszukiwała swojego dziecka. Podczas rozmowy kobieta poinformowała, że w autobusie linii 125 pozostał jej 10-letni syn. Telefonująca poprosiła pracownika infolinii o pomoc w jego odnalezieniu.

Szybka akcja

Sprawa natychmiast trafiła do dyspozytora MPK, który błyskawicznie ustalił w którym autobusie podróżuje dziecko. Pan Krzysztof następnie skontaktował się z kierowcą autobusu, prosząc go o to, by zaopiekował się chłopcem i zawiózł go do pętli Mały Płaszów. Na miejsce wysłano inspektorów ruchu, którzy przejęli opiekę nad 10-latekiem, aż do czasu przyjazdu jego rodziców.

Pracownicy MPK nie tylko zapewniają bezpieczną komunikację, ale również skutecznie reagują w sytuacjach awaryjnych, dbając o bezpieczeństwo podróżnych, zwłaszcza tych najmłodszych.

Fot. Ilustracyjne/Głos24 Mateusz Łysik

Kraków - najnowsze informacje

Rozrywka