Temat czasowo idealny. Niebawem strony obiektów turystycznych z powodu zbliżających się wakacji będą mocno obciążone. Warto opowiedzieć o tym jak taka strona internetowa powinna wyglądać. Być może przekonam Cię, że taką stronę internetową warto założyć lub warto jeszcze popracować nad tą istniejącą. We współpracy z webmasterem z x-cms, przygotowaliśmy wskazówki, które są esencją obecnych standardów.
Temat czasowo idealny. Niebawem strony obiektów turystycznych z powodu zbliżających się wakacji będą mocno obciążone. Warto opowiedzieć o tym jak taka strona internetowa powinna wyglądać. Być może przekonam Cię, że taką stronę internetową warto założyć lub warto jeszcze popracować nad tą istniejącą. We współpracy z webmasterem z x-cms, przygotowaliśmy wskazówki, które są esencją obecnych standardów.
Szata graficzna
Szata graficzna dla strony internetowej tego typu powinna być „dopieszczona” pod każdym względem. Szatę graficzną powinieneś wykorzystać do stworzenia odpowiedniego klimatu na stronie, tak by użytkownik odwiedzający ją łatwo wprawiał się w nastrój wakacyjny lub był bardziej żądny przygody. Tak to możliwe. Szata graficzna powinna też spełniać wszystkie dzisiejsze obowiązujące standardy przy tworzeniu stron internetowych. Powinna być responsywana, ponieważ użytkownicy urządzeń mobilnych, w wielu branżach stanowią nawet zdecydowaną większość odwiedzających strony WWW. Ciekawe koncepcje szat graficznych zobaczysz w portfolio Design Cart.
Opis obiektu
Kolejnym bardzo ważnym elementem strony internetowej i nie tylko to opis tego co oferujemy. Opis musi odzwierciedlać stan faktyczny, pokazany w jak najlepszym świetle. Opis produktu, oferta czy opis obiektu turystycznego powinien być pisany „językiem korzyści”.
Opis obiektu turystycznego można podzielić na kilka części. Opisując swój pensjonat, hotel zacznij od tego w jakim otoczeniu się obiekt znajduje. Następnie przejdź do środka, jego wyglądu oraz wyposażenia. Opis powinien kończyć spis atrakcyjnych miejsc w pobliżu i w jakiej odległości się znajdują.
Galeria
Galeria jest kolejnym niezwykle ważnym elementem na stronie pensjonatu, hotelu. To tak naprawdę ona i cena zadecyduje o tym czy pozyskasz nowego gościa w swym obiekcie czy też nie. Najważniejsze by zdjęcia oddawały prawdę ale były przy tym profesjonalnie zrobione. Zdjęcie pokoju powinno obejmować cały pokój, być odpowiednio naświetlone, mieć odpowiednią ostrość. Złym pomysłem jest zamieszczanie zdjęć w galerii, zrobionych telefonem.
Formularz kontaktowy
Strona internetowa cała sobą ma przekonać odwiedzającego ją użytkownika do pojęcia działania przez nas oczekiwanego, a więc w przypadku strony internetowej dla hotelu czy pensjonatu, do rezerwacji terminu. Strona kontaktowa powinna być czytelna i posiadać trzy ważne elementy: szczegółowe dane kontaktowe, formularz kontaktowy oraz mapkę z lokalizacją obiektu, biura firmy.
Formularz rezerwacji
Mało stron internetowych posiada system rezerwacji a to błąd. System rezerwacji daje korzyść naszemu klientowi oraz nam. Klient dokonujący rezerwacji ma pewność że termin który wybrał jest zarezerwowany dla niego. Właściciel serwisu internetowego jeżeli wprowadził do systemu rezerwacji możliwość dokonywania płatności, ma pewność że w danym terminie ma sprzedany pokój. System rezerwacji pomaga też w prowadzeniu samego hotelu czy pensjonatu.
Stosując się do pięciu najważniejszych wytycznych przy tworzeniu strony internetowej dla swojego pensjonatu znacznie podniesiesz jej atrakcyjność a tym samym ułatwisz sobie drogę do sukcesu.