czwartek, 27 maja 2021 13:54

Jak reklamować prywatne przedszkole, czy żłobek?

Autor Artykuł sponsorowany
Jak reklamować prywatne przedszkole, czy żłobek?

Przedszkola, żłobki czy szkoły nie są podmiotami, które zwykły mieć działy marketingu. Niemniej każde z nich, a zwłaszcza jednostka prywatna, muszą reklamować się w przestrzeni publicznej. Faktem jest też to, że reklama nie zawsze jest trafna i przynosząca pożądane efekty. Właśnie dlatego warto wybrać skuteczną agencję marketingową, która wspomoże przedszkole w promocji i reklamie.

Baner to za mało!

Kto jest "klientem docelowym" prywatnego żłobka czy przedszkola? Głównie są to rodzice w wieku 25 - 40 lat, którzy codziennie spędzają nawet kilka godzin w Internecie. Oczywistym jest więc, że to właśnie tam powinien zostać wdrożony profesjonalny lejek konwersji, który doprowadzi do tego, że rodzic skontaktuje się z przedszkolem w celu nawiązania współpracy. Zwykły baner tutaj się nie sprawdzi. I co ważne - dyrektorzy takich placówek coraz częściej zdają sobie z tego sprawę.

Przestrzenie przedszkolnego marketingu

Dobrze jest, jeśli marketingiem żłobków i przedszkoli zajmie się profesjonalna agencja marketingowa, taka jak Warszawska Grupa Mediowa. Niezależnie od tego jaką obierze strategię, najprawdopodobniej weźmie pod uwagę kilka podstawowych tematów, takich jak:

  • Zajęcia dodatkowe - dziś są one na topie, gdyż rodzice stawiają przede wszystkim na edukację swoich pociech. Każde, szanujące się prywatne przedszkole lub żłobek, powinno poinformować o tym swoich przyszłych "klientów". Zwłaszcza, jeśli zajęcia prowadzone są również w przestrzeni języka angielskiego.
  • Zdrowa żywność - to kolejny aspekt, który wśród rodziców cieszy się wyjątkowym wsparciem. Rodzice są w stanie zapłacić naprawdę dużo, by ich pociechy miały na śniadanie, obiad i podwieczorek dostęp do smacznych, a zarazem zdrowych posiłków. A najlepiej, jeśli pochodzą one z ekologicznych upraw.
  • Oczyszczacze powietrza - świadomość, że dziecko oddycha czystym powietrzem, jest dla rodzica niesamowicie ważna. W czasach wszechobecnego smogu bardzo istotne jest, by - już na starcie - przedszkole miało do dyspozycji swój własny sprzęt do oczyszczania i ewentualnie jonizacji powietrza. Co więcej, warto o tym powiedzieć rodzicom.
  • Wychowanie - marketing i reklama przedszkola powinny dotyczyć również kwestii związanych z wychowaniem i światopoglądem. Rodzic powinien wiedzieć, co czeka dziecko w przypadku wyboru wybranego rodzaju przedszkola.
  • Przestrzeń i czas - z punktu widzenia rodzica, dziecko powinno mieć jak najwięcej czasu na indywidualne zajęcia. Najlepiej, jeśli realizuje je w grupie i to w dużych, dobrze oświetlonych salach, w pełni wyposażonych w pomoce dydaktyczne. Faktem jest, że większość przedszkoli (i to nie tylko prywatnych) spełnia ten warunek. Niemniej powyższe zdanie bardzo dobrze prezentuje się w folderze reklamowym.

Marketing i reklama przedszkola wcale nie są procesami łatwymi. Niemniej to właśnie one będą odgrywać coraz większą rolę w istnieniu tychże placówek. Zwłaszcza, że wymagania rodziców (i dzieci) stale rosną, przy czym liczba potencjalnych wychowanków rokrocznie spada. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak reklamować swoje przedszkole, jakie wykorzystać kanały komunikacji i narzędzia promocyjne, sprawdź poniższy link:

Więcej: https://warszawskagm.pl/blog/jak-reklamowac-prywatne-przedszkole-zlobek-lub-szkole/

Edukacja

Edukacja - najnowsze informacje