czwartek, 27 maja 2021 13:54, aktualizacja 4 lata temu

Jak reklamować prywatne przedszkole, czy żłobek?

Autor Artykuł sponsorowany
Jak reklamować prywatne przedszkole, czy żłobek?

Przedszkola, żłobki czy szkoły nie są podmiotami, które zwykły mieć działy marketingu. Niemniej każde z nich, a zwłaszcza jednostka prywatna, muszą reklamować się w przestrzeni publicznej. Faktem jest też to, że reklama nie zawsze jest trafna i przynosząca pożądane efekty. Właśnie dlatego warto wybrać skuteczną agencję marketingową, która wspomoże przedszkole w promocji i reklamie.

Baner to za mało!

Kto jest "klientem docelowym" prywatnego żłobka czy przedszkola? Głównie są to rodzice w wieku 25 - 40 lat, którzy codziennie spędzają nawet kilka godzin w Internecie. Oczywistym jest więc, że to właśnie tam powinien zostać wdrożony profesjonalny lejek konwersji, który doprowadzi do tego, że rodzic skontaktuje się z przedszkolem w celu nawiązania współpracy. Zwykły baner tutaj się nie sprawdzi. I co ważne - dyrektorzy takich placówek coraz częściej zdają sobie z tego sprawę.

Przestrzenie przedszkolnego marketingu

Dobrze jest, jeśli marketingiem żłobków i przedszkoli zajmie się profesjonalna agencja marketingowa, taka jak Warszawska Grupa Mediowa. Niezależnie od tego jaką obierze strategię, najprawdopodobniej weźmie pod uwagę kilka podstawowych tematów, takich jak:

  • Zajęcia dodatkowe - dziś są one na topie, gdyż rodzice stawiają przede wszystkim na edukację swoich pociech. Każde, szanujące się prywatne przedszkole lub żłobek, powinno poinformować o tym swoich przyszłych "klientów". Zwłaszcza, jeśli zajęcia prowadzone są również w przestrzeni języka angielskiego.
  • Zdrowa żywność - to kolejny aspekt, który wśród rodziców cieszy się wyjątkowym wsparciem. Rodzice są w stanie zapłacić naprawdę dużo, by ich pociechy miały na śniadanie, obiad i podwieczorek dostęp do smacznych, a zarazem zdrowych posiłków. A najlepiej, jeśli pochodzą one z ekologicznych upraw.
  • Oczyszczacze powietrza - świadomość, że dziecko oddycha czystym powietrzem, jest dla rodzica niesamowicie ważna. W czasach wszechobecnego smogu bardzo istotne jest, by - już na starcie - przedszkole miało do dyspozycji swój własny sprzęt do oczyszczania i ewentualnie jonizacji powietrza. Co więcej, warto o tym powiedzieć rodzicom.
  • Wychowanie - marketing i reklama przedszkola powinny dotyczyć również kwestii związanych z wychowaniem i światopoglądem. Rodzic powinien wiedzieć, co czeka dziecko w przypadku wyboru wybranego rodzaju przedszkola.
  • Przestrzeń i czas - z punktu widzenia rodzica, dziecko powinno mieć jak najwięcej czasu na indywidualne zajęcia. Najlepiej, jeśli realizuje je w grupie i to w dużych, dobrze oświetlonych salach, w pełni wyposażonych w pomoce dydaktyczne. Faktem jest, że większość przedszkoli (i to nie tylko prywatnych) spełnia ten warunek. Niemniej powyższe zdanie bardzo dobrze prezentuje się w folderze reklamowym.

Marketing i reklama przedszkola wcale nie są procesami łatwymi. Niemniej to właśnie one będą odgrywać coraz większą rolę w istnieniu tychże placówek. Zwłaszcza, że wymagania rodziców (i dzieci) stale rosną, przy czym liczba potencjalnych wychowanków rokrocznie spada. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak reklamować swoje przedszkole, jakie wykorzystać kanały komunikacji i narzędzia promocyjne, sprawdź poniższy link:

Więcej: https://warszawskagm.pl/blog/jak-reklamowac-prywatne-przedszkole-zlobek-lub-szkole/

Obserwuj nas w Google News

Edukacja - najnowsze informacje

Rozrywka