piątek, 20 grudnia 2019 15:25

Rodzaje długopisów reklamowych

Autor Bernard Szwabowski
Rodzaje długopisów reklamowych

Trudno wyobrazić sobie codzienne życie bez używania długopisów. Choć rozwój technologii pozwala nam robić zapiski na smartfonach czy tabletach, większość z nas jest oddana tradycyjnej formie piśmiennictwa. Niezbędne są do tego przecież długopisy czy ołówki, które każdy z nas posiada w swoim domu. Dlatego długopisy reklamowe to ciekawy sposób na wypromowanie własnego przedsiębiorstwa wśród potencjalnych klientów czy kontrahentów. Długopisów nigdy za wiele i warto mieć je zawsze pod ręką. Gadżety reklamowe od dawna są jedną z powszechnie stosowanych strategii promocyjnych, jednak trzeba wiedzieć, jak je skutecznie wykorzystać.

Długopisy firmowe – gadżety nad wyraz funkcjonalne

Każdy lubi dostawać gratisowe gadżety, zwłaszcza, gdy ich zastosowanie pomaga w codziennych czynnościach. Takim właśnie gadżetem jest długopis z napisem firmowym, który idealnie sprawdza się w domu, w szkole, a nawet w przypadku samochodowej stłuczki, kiedy trzeba wymienić się numerami telefonów. Długopisy z logo firmy są świetnym dodatkiem do paczek PR-owych czy zestawów podarunkowych przygotowywanych z okazji targów czy konferencji biznesowych.

Długopis długopisowi nierówny

Wielu z na wydaje się, że rodzaj długopisu reklamowego nie ma większego znaczenia. Nic bardziej mylnego. Na rynku można znaleźć wiele interesujących opcji w różnych wariantach cenowych, dlatego nawet przedsiębiorca z ograniczonym budżetem na kampanię reklamową może pokusić się o inwestycję w nadruki na długopisach. W trosce o komfort swoich klientów wielu producentów posiada w swoich ofertach długopisy reklamowe przeznaczone do masowej dystrybucji oraz długopisy w wersji premium o wyższej jakości wykonania.

Długopis reklamowy może być bardzo eleganckim gadżetem. Zdjęcie gadżetu pochodzi ze strony https://www.opengift.pl/dlugopisy-reklamowe/.

Najpopularniejsze rodzaje długopisów reklamowych

Długopisy reklamowe plastikowe

Najczęściej wybierana opcja przez przedsiębiorców. Długopisy plastikowe należą do najtańszych rodzajów długopisów na rynku, co wcale nie musi oznaczać och gorszej jakości. Dużym plusem plastikowych długopisów jest ich bogate wzornictwo i szybki proces produkcyjny. Długopisy plastikowe z nadrukiem można zamawiać w ogromnych, hurtowych ilościach nie narażając się na długi czas oczekiwania czy wysokie koszta. Dodatkowo są lekkie, poręczne i funkcjonalne.

Długopisy reklamowe aluminiowe

Nieco droższa opcja niż długopisy plastikowe, jednak warte swojej ceny. Aluminiowe wykonanie długopisów reklamowych zapewnia im w dużej mierze nowoczesny design oraz solidne wykończenie. Długopisy reklamowe z aluminium występują w różnych wersjach kolorystycznych, a nie brakuje modeli z eleganckimi, metalowymi wstawkami. Długopis z logo wykonany z aluminium z pewnością będzie miłym upominkiem dla nowego klienta czy partnera biznesowego.

Długopisy reklamowe metalowe

Jeśli szukacie wyjątkowego prezentu dla nowego kontrahenta czy stylowego wyposażenia swojego biura, długopis metalowy z grawerem sprawdzi się idealnie. Długopisy z metalu to zdecydowanie droższe przedsięwzięcie niż długopisy plastikowe czy aluminiowe, jednak wysoka jakość idzie w parze z wyższą ceną. Długopisy metalowe z nadrukiem warto mieć przy sobie przy okazji podpisywania intratnych umów czy zawierania porozumień z nowymi partnerami w biznesie. Stylowy długopis reklamowy będzie również cennym prezentem z okazji konkursów dla klientów czy wyrazem uznania dla oddanych pracowników.

Długopisy reklamowe ekologiczne

Dbanie o środowisko naturalne powinno być w interesie każdego mieszkańca Ziemi. Dlatego warto zacząć propagować ekologiczny styl życia przy pomocy długopisów reklamowych z biodegradowalnych materiałów. Ich jakość czy design wcale nie odbiega od tradycyjnych długopisów, a w ten prosty sposób możemy ocieplić wizerunek własnej firmy.

Styl Życia

Styl Życia - najnowsze informacje

Rozrywka