poniedziałek, 21 września 2020 11:13, aktualizacja 5 lat temu

Wydarzenia online

Autor Głos 24
Wydarzenia online

Powstała nowa platforma do realizacji wydarzeń online oraz hybrydowych. – Stworzyliśmy od podstaw uniwersalne narzędzie, przeznaczone szczególnie dla dużych eventów – mówi Natalia Truszczyńska, CEO Blu Experience, zespołu, który opracował nowe narzędzie.

Platforma Wydarzeniaonline.pl, idąc w ślad za stacjonarnymi wydarzeniami, składa się z kilku stref i modułów, między innymi rejestracji, strefy wydarzenia, sal plenarnych i warsztatowych, strefy expo, strefy networkingowej i informacyjnej. Organizatorzy mogą przeprowadzić wydarzenie w sieci, niezależnie, czy jest ono w pełni wirtualne, czy hybrydowe. – Dla nas event online to nie streaming, to wielowymiarowa przestrzeń umożliwiająca interakcje pomiędzy sceną a publicznością, publicznością a sceną i przede wszystkim uczestnikami – podkreśla Natalia Truszczyńska. Zaznacza również, że twórcy platformy skupili się na wydarzeniach gdzie kluczowy jest transfer wiedzy, komunikacja i networking, a więc na kongresach, konferencjach, prezentacjach oraz targach.

Platforma zapewnia możliwości brandingowe, jest elastyczna względem potrzeb i wymagań klientów oraz pod kątem administracji i funkcjonalności. Możliwe są różnorodne funkcjonalności w tworzenie profilu uczestnika, strefy wydarzenia, sceny live czy strefy expo. Twórcy platformy podkreślają, że Wydarzeniaonline.pl jest także bezpieczne dzięki sprawdzonej technologii, pełnej zgodności z RODO, miejscu przechowywania danych jakim są serwery zlokalizowane na terenie polski spełniające najwyższe wymogi.

Platforma wydarzenia online.pljest responsywna względem różnorodnych urządzeń mobilnych, umożliwia publikacje w wielu językach, a także dostarcza precyzyjne dane podczas oraz po zakończeniu wydarzenia.

– Zdajemy sobie sprawę, że nie ma substytutu dla bezpośrednich interakcji międzyludzkich i siły kontaktu osobistego spotkania, ale chcemy pomóc organizatorom utrzymać zaangażowanie i relacje ze słuchaczami, klientami i partnerami. Świat wydarzeń ewoluował, a my wraz z nim. Zmiana formy nie powoduje jednak zmiany celów – tłumaczy Natalia Truszczyńska. – Nasze rozwiązanie jest odzwierciedleniem wieloletniej misji członków naszego zespołu takich jak kreowanie pozytywnych doświadczeń i trwałych wspomnień zarówno w przestrzeni offline jak i online. Podstawą jest optymizm, kreatywność i skuteczność, tak ważne szczególnie w obliczu aktualnych zmian.

Obserwuj nas w Google News

Kultura - najnowsze informacje

Rozrywka