Mija 5 lat od uroczystego otwarcia Dekady Nowy Targ. Dokładnie 25 marca 2014 rozpoczęła się działalność nowotarskiego obiektu handlowego, który jest połączony z dworcem autobusowym.
Obiekt handlowy Dekada Nowy Targ już od momentu projektowania budził duże emocje wśród mieszkańców nie tylko Nowego Targu, ale i całego Podhala. Zaniedbany teren, stary dworzec autobusowy i kilka drewnianych budek handlowych w ciągu niespełna kilkunastu miesięcy przeobraziły się w zintegrowane centrum handlowo-komunikacyjne. Dziś odwiedza je dziennie blisko 12 tys. osób. Na wysoką odwiedzalność wpływa z pewnością połączenie obiektu handlowego z nowoczesnym dworcem autobusowym, a także dogodna lokalizacja – bezpośrednio przy drodze krajowej 47, popularnej „Zakopiance”.
- Dzisiaj, gdy mija 5 lat od momentu otwarcia Dekady w Nowym Targu, możemy z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że to udana inwestycja. Obiekt wpisał się już na stałe w mapę handlową regionu nowotarskiego jako ważne, funkcjonalne miejsce dla mieszkańców i turystów- zarówno z okolicznych miejscowości, jak i zza naszej słowackiej granicy. Nasze centrum cieszy się dużą odwiedzalnością. Z dworca autobusowego zintegrowanego z Dekadą Nowy Targ korzysta rocznie ok 2 mln osób – komentuje Bartosz Soból, Dyrektor Centrum Handlowego Dekada Nowy Targ.
W nowoczesnym, zintegrowanym centrum komunikacyjno-handlowym znajduje się 15 lokali handlowo-usługowych. Po pięciu latach wszystkie marki zdecydowały się na to, aby pozostać w obiekcie.
- 5 lat współpracy z Dekadą minęło nam pomyślnie. Markę PEPCO, podobnie jak spółkę Dekada cechuje nieustanny, dynamiczny rozwój. Obecnie PEPCO posiada prawie 1600 placówek w Polsce, Czechach, Rumunii, Chorwacji, Litwie, Estonii, Bułgarii, na Łotwie, Słowacji, Węgrzech i na Słowenii i planujemy dalszą ekspansję zarówno w kraju, jak i za granicą, a ponadto rozwijanie istniejących konceptów. Na przyszłe lata w Dekadzie Nowy Targ patrzymy z optymizmem - widzimy jak ogromny potencjał ma ten nowoczesny projekt zintegrowany z dworcem autobusowym, który jest już rozpoznawalnym punktem na mapie handlowej miasta - komentuje Katarzyna Wilczewska, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej PEPCO.
Niektórzy najemcy, równolegle z decyzją o pozostaniu w Dekadzie Nowy Targ, postawili na zmianę dotychczasowego konceptu i dostosowanie oferowanego asortymentu do coraz bardziej wymagających klientów. Na powiększenie lokalu zdecydował się lider branży obuwniczej, CCC.
- Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej obecności w Dekadzie Nowy Targ. Na przestrzeni lat osiągamy wysokie wyniki odwiedzalności i widzimy dalsze możliwości rozwoju. Staramy się wychodzić naprzeciw wymaganiom naszych konsumentów, z tego względu zdecydowaliśmy się na powiększenie salonu w nowotarskim obiekcie. Zajmowany do tej pory lokal o powierzchni 430 mkw. zyskał ponad 150 mkw. dodatkowej powierzchni stając się jednym z największych w regionie. Taka zmiana dała marce możliwość zaprezentowania szerszego asortymentu i większego wyboru produktów, a także więcej możliwości aranżacji przestrzeni - komentuje Tomasz Pokora, IR Analyst w CCC.
W ofercie handlowej Dekady Nowy Targ znajdują się rozpoznawalne lokale takie jak m.in. Rossmann, PEPCO, Apteka ZIKO, Tesco, Martes Sport, Orange czy Play. Ofertę uzupełniają punkty usługowe, a także cenione lokalne marki jak chociażby Green Lemon Bar.
- W Dekadzie Nowy Targ funkcjonujemy od początku jej istnienia. Produktami jakie oferujemy w Green Lemon udowadniamy, że jedzenie typu fast-food może być smaczne, świeże i zdrowe. Mamy tutaj stałych, wiernych klientów i widzimy duży potencjał na dalszy rozwój w tym obiekcie. Dekada Nowy Targ to obiekt znany i lubiany przez mieszkańców regionu nowotarskiego – z tego względu zdecydowaliśmy się na przedłużenie najmu. Mamy nadzieję, że kolejne lata będą równie owocne - komentuje Anna Zawisza, współwłaścicielka Green Lemon.
Źródło/Fot: DEKADA