wtorek, 31 stycznia 2023 12:40

[WIDEO] Na swoim fachu znają się jak mało kto. Firma Werner Kenkel z międzynarodowymi nagrodami

Autor Norbert Kwiatkowski
[WIDEO] Na swoim fachu znają się jak mało kto. Firma Werner Kenkel z międzynarodowymi nagrodami

Firma Werner Kenkel idzie za ciosem. Po wielu ogólnopolskich nagrodach, przyszedł wielki sukces na międzynarodowej arenie. W zorganizowanym przez Światową Organizację Opakowań (WPO) konkursie pod nazwą WorldStar, opakowania firmy Werner Kenkel zdobyły aż trzy nagrody w kategoriach: „e-commerce”, „napoje” oraz „luksus”. To pierwsza taka sytuacja w ponad 40-letniej historii firmy.

Na duże wyróżnienie zasługuje zwłaszcza opakowanie w kategorii "e-commerce", które zostało zaprojektowane w taki sposób, by służyło zarówno sprzedawcom, jak i klientom przed dłuższy czas.

- Jest to opakowanie e-commercowe, wielokrotnego użytku, idealnie przystosowane do wysyłania towaru ze sklepów do klienta i z powrotem. Dzięki wykorzystaniu wymiennego zamka, opakowanie może być wielokrotnie wysyłane, co różni je od obecnie stosowanych, gdzie w zasadzie po jednym cyklu wysyłkowym - takie opakowanie nadaje się tylko do recyklingu. To, może być wykorzystane tak długo, jak wytrzyma jego konstrukcja... - zdradza Rafał Smagacz, starszy konstruktor działu projektu Werner Kenkel.

„L'arc”

Niezwykle efektownie prezentuje się inne zwycięskie opakowanie o nazwie „L'arc”, które przystosowane jest do wódki marki „Ostoya the Charcoal Filtered Edition”. Inspiracją do stworzenia tego opakowania był paryski Grande Arche de la Fraternite czyli Wielki Łuk Braterstwa. Cóż bardziej buduje relacje, przyjaźń i braterstwo niż wieczór spędzony w zacnym gronie przy odrobinie wyśmienitego trunku?

A jeśli jest to „Ostoya the Charcoal Filtered Edition” wytwarzana z pszenicy uprawianej na obszarze polskich Bieszczad, następnie filtrowana przez tamtejszy węgiel drzewny i opakowana w elegancki format łuku -„L’arc”. Wtedy brawurowo łączymy ostoję dzikiej polskiej naturalności z europejską kulturą nowoczesną, której uosobieniem jest biznesowa dzielnica Paryża – La Defense i jej symbol – Wielki Łuk Braterstwa. ​​​​​​​Opakowanie „L’arc” zostało przygotowane po to aby zabezpieczyć, ale jednocześnie jeszcze bardziej wyeksponować najwyższą jakość polskiej wódki z rodziny „Ostoya”.

Fot. Werner Kenkel 

Tekturowe mandoliny „made by Werner Kenkel”…

Warto odnotować, że firma Werner Kenkel nie zawiodła również podczas 31 Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Na charytatywne aukcje trafiły cztery mandoliny zaprojektowane i wykonane w siedzibie firmy, na których swoje autografy złożyli Kasia Sienkiewicz i Jacek Sienkiewicz – trzon zespołu muzycznego „Kwiat Jabłoni”.

Dla prawdziwych fanów to prawdziwy "mus", ponieważ poza niezwykle efektownie przygotowanymi instrumentami, zwycięzcy licytacji otrzymają płyty zespołu, również z podpisami.

Licytacje wciąż trwają i można je znaleźć w serwisie Allegro. A jeśli ktoś się jeszcze waha, to polecamy zobaczyć poniższe zdjęcia. Jak to śpiewała Anna Jantar: "Nic nie może wiecznie trwać", dlatego warto się pośpieszyć...

Fot. Werner Kenkel

Bochnia

Bochnia - najnowsze informacje

Rozrywka