wtorek, 16 sierpnia 2022 10:01

Co powinna zawierać skuteczna ulotka?

Autor Artykuł sponsorowany
Co powinna zawierać skuteczna ulotka?

Druk ulotny nieprzerwanie cieszy się dużą popularnością. Wśród materiałów reklamowych wyróżnia się przede wszystkim niską ceną produkcji oraz dużą skutecznością w zwiększaniu wyników reklamowanych firm. Czy wiesz, co powinien zawierać, żeby przyciągnął do Twojego biznesu dużą ilość klientów? Jeśli nie, zapoznaj się z cechami skutecznego druku ulotnego.

Dobór rodzaju ulotki i papieru do jej stworzenia

To jaki rodzaj ulotki wybierzesz, zależy od tego, ile informacji chcesz za jej pośrednictwem przekazać. Jeśli zależy Ci na krótkim i zwięzłym komunikacie, wybierz ulotkę prostą. Z kolei przy bardziej rozbudowanej ofercie polecamy Ci ulotki składane. Dobór odpowiedniego rodzaju papieru i jego gramatury sprawi, że ulotki będą trwałe. Ważny jest też dobór rodzaju papieru pod charakter działalności i grafiki tak, aby całość była spójna. Dysponujemy papierem kredowy, offsetowy i ozdobnym. Papier, który wykorzystujemy, tworzony jest za pomocą technologii, która gwarantuje jego trwałość.

Atrakcyjna grafika kluczem do zainteresowania odbiorcy

Ulotka nie może zawierać przypadkowej szaty graficznej. Musi być ona adekwatna do przekazu reklamowego oraz działalności firmy. Powinna przyciągać wzrok odbiorcy i utkwić mu na dłużej w umyśle. Unikaj jaskrawych barw, bo wówczas Twoja firma może zostać odebrana jako nieprofesjonalna.

Chwytliwe hasła i wezwanie do działania

Aby klient wykonał pożądany przez Ciebie ruch, musisz w treści ulotki zawrzeć chwytliwe hasła i wezwanie do działania. Przekonaj go, że będzie mieć korzyść z wykonania czynność, do której nawołuje treść ulotek. Możesz np. obiecać rabat na któryś z Twoich produktów lub usług. Nie składaj obietnic bez pokrycia.

Ważne są też chwytliwe hasła. Nie tylko skłonią do działania, ale też łatwo je zapamiętać.

Dobra ulotka ma wartościową treść

Nie możesz lać wody ani składać niewyobrażalnych obietnic. Nie kłam, pisz o tym, co oferujesz. Wymieniaj swoje dobre cechy i korzyści dla klienta. Zadbaj o poprawność gramatyczną i stylistyczną przekazu. Bądź konkretny.

Nie przekazuj zbyt wielu informacji na raz

Potencjalny czytelnik Twojej ulotki nie musi poznać całej historii powstania Twojej firmy i jej struktury. Postaraj się przekazać najważniejsze informacje o ofercie Twojej firmy w zwięzły sposób, tak, aby ulotki nie przytłaczały nadmiarem informacji.

Wybierz odpowiednią grupę docelową

Przed stworzeniem skutecznej ulotki, musisz wiedzieć, do kogo chcesz skierować przekaz na niej zawarty. Zastanów się np. czy informacja dotyczy kobiet, czy mężczyzn? To pozwoli Ci na dostosowanie języka do odbiorcy. Będziesz też wiedzieć, o czym pisać i do jakich potrzeb tej grupy się odwołać.

Ulotka, czyli tani i skuteczny sposób na reklamę

Aby zakupić u nas pakiet ulotek, nie musisz dysponować dużym budżetem. Pamiętaj, że są bardzo skuteczną metodą reklamy Twojej firmy. Nie zwlekaj i zamów ulotki. A jeśli jesteś początkującą agencją reklamową mamy dla Ciebie atrakcyjny rabat.

Finanse i Gospodarka

Finanse i Gospodarka - najnowsze informacje