Jedna z najpopularniejszych sieci handlowych w Polsce popełniła błąd i musi wycofać ze sprzedaży pączki. Wczoraj Lidl Polska wydał oświadczenie.
Popełniona przez Lidl Polska wpadka polegała na wprowadzeniu do asortymentu wegańskich pączków o smaku jagodowym, które, jak się okazało, wcale nie były wegańskie. Produkt posiadał w swoim składzie laktozę odzwierzęcą.
Negatywne komentarze klientów
„Miały być wegańskie, a wyszło jak zwykle”; „Laktoza nie jest wegańska. Hello!”; „Oszukujecie z wegańskimi pączkami, laktoza którą mają w składzie NIE jest wegańska!!!!” – takie komentarze pojawiły się pod postami Lidla na Facebooku, reklamującymi ofertę produktów przygotowaną specjalnie na zbliżający się Tłusty Czwartek. Wczoraj sieć sklepów wydała komunikat w tej sprawie.
Lidl wydał oświadczenie
— Z uwagi na niespełnienie przez współpracującego z nami dostawcę standardów dotyczących żywności wegańskiej, a także wprowadzenie nas w błąd co do składu dostarczonego produktu, podjęliśmy decyzję o natychmiastowym wycofaniu ze sprzedaży pączków o smaku jagodowym. Bezpieczeństwo oraz zaufanie naszych klientów stanową dla nas najwyższą wartość. Aktualnie w tegorocznej ofercie nie mamy propozycji pączków dla wegan – czytamy w oświadczeniu opublikowanym na stronie sieci handlowej na Facebooku.
Z uwagi na niespełnienie przez współpracującego z nami dostawcę standardów dotyczących żywności wegańskiej, a także...
Opublikowany przez Lidl Polska Wtorek, 6 lutego 2024
W tym roku po wegańskie pączki musimy skierować się gdzieś indziej.
Stanowisko Lidl Polska
Już po publikacji artykułu otrzymaliśmy wiadomość mailową z załączonym stanowiskiem Lidl Polska. Treść komunikatu publikujemy poniżej.
Lidl Polska to firma społecznie odpowiedzialna, działająca w oparciu o strategię CSR. W trosce o bezpieczeństwo naszych klientów oraz kierując się wysokimi standardami dotyczącymi jakości oferowanych produktów, podjęliśmy decyzję o wycofaniu ze sprzedaży pączków o smaku jagodowym.
Pączki o smaku jagodowym trafią m.in. do podopiecznych wybranych instytucji pożytku publicznego oraz będą rozdawane jako darmowy poczęstunek w wybranych lokalizacjach. Zapraszamy wszystkich do wspólnego świętowania Tłustego Czwartku i zapoznania się z naszą ofertą pączków
– pisze Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska.