Od poniedziałku, 21 lipca, pasażerowie komunikacji miejskiej w Krakowie nie będą już mogli kupować biletów za pomocą popularnej aplikacji. Zarząd Transportu Publicznego (ZTP) poinformował, że współpraca z tym operatorem została zakończona z powodu niewywiązania się firmy z umowy.
W poniedziałek nie będzie możliwości zakupu biletów w popularnej aplikacji mPay. Koniec współpracy z tym operatorem oznacza, że pasażerowie, którzy dotychczas korzystali z tej aplikacji do zakupu biletów, muszą znaleźć alternatywne rozwiązanie. ZTP przypomina jednak, że w dalszym ciągu można korzystać z wielu innych dostępnych aplikacji.
Dla użytkowników mobilnych pozostają aplikacje:
- iMKA,
- moBiLET,
- SkyCash,
- Jakdojade,
- zbiletem.pl.
Ponadto dostępne są także aplikacje partnerskie wielu banków, w tym:
- Santander Bank,
- Millennium Bank,
- BNP Paribas,
- PKO BP,
- Alior Bank,
- PeoPay (Bank Pekao SA),
- ING Bank Śląski,
- Velo Bank S.A.,
- Provema,
- Revolut Ltd.
Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie zachęca pasażerów do korzystania z pozostałych dostępnych aplikacji, zapewniając, że wszystkie inne platformy działają bez zmian i umożliwiają wygodny zakup biletów komunikacji miejskiej.