niedziela, 20 lipca 2025 10:49, aktualizacja 6 godzin temu

Kupujesz bilet w telefonie? W poniedziałek możesz być zaskoczony

Autor Mateusz Łysik
Kupujesz bilet w telefonie? W poniedziałek możesz być zaskoczony

Od poniedziałku, 21 lipca, pasażerowie komunikacji miejskiej w Krakowie nie będą już mogli kupować biletów za pomocą popularnej aplikacji. Zarząd Transportu Publicznego (ZTP) poinformował, że współpraca z tym operatorem została zakończona z powodu niewywiązania się firmy z umowy.

W poniedziałek nie będzie możliwości zakupu biletów w popularnej aplikacji mPay. Koniec współpracy z tym operatorem oznacza, że pasażerowie, którzy dotychczas korzystali z tej aplikacji do zakupu biletów, muszą znaleźć alternatywne rozwiązanie. ZTP przypomina jednak, że w dalszym ciągu można korzystać z wielu innych dostępnych aplikacji.

Dla użytkowników mobilnych pozostają aplikacje:

  • iMKA,
  • moBiLET,
  • SkyCash,
  • Jakdojade,
  • zbiletem.pl.

Ponadto dostępne są także aplikacje partnerskie wielu banków, w tym:

  • Santander Bank,
  • Millennium Bank,
  • BNP Paribas,
  • PKO BP,
  • Alior Bank,
  • PeoPay (Bank Pekao SA),
  • ING Bank Śląski,
  • Velo Bank S.A.,
  • Provema,
  • Revolut Ltd.

Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie zachęca pasażerów do korzystania z pozostałych dostępnych aplikacji, zapewniając, że wszystkie inne platformy działają bez zmian i umożliwiają wygodny zakup biletów komunikacji miejskiej.

Obserwuj nas w Google News

Kraków - najnowsze informacje

Rozrywka