czwartek, 13 sierpnia 2020 11:41

Skuteczna promocja biznesu to pozycjonowanie stron firmy

Autor Głos 24
Skuteczna promocja biznesu to pozycjonowanie stron firmy

Większość naszego codziennego życia przeniosła się do internetu. To właśnie teraz tam głównie utrzymujemy kontakt ze znajomymi i rodziną, często pracujemy i uczymy się, a także korzystamy z szeroko pojętej rozrywki. Rozwój nowych technologii i samego internetu sprawił również, że coraz więcej osób robi w sieci zakupy, a przynajmniej szuka interesujących ich towarów lub usług. Badania jasno pokazują, że cztery na pięć haseł wpisywanych do wyszukiwarek internetowych ma charakter konsumencki. Jak zatem wykorzystać te możliwości? W obecnych czasach efektywna promocja biznesu powinna opierać się w dużej mierze o pozycjonowanie stron firmy. Działania SEO pozwalają bowiem na dotarcie do użytkowników, którzy interesują się produktami, usługami i zagadnieniami związanymi z rodzajem działalności i ofertą przedsiębiorstwa. Oczywiście dodatkowe możliwości daje pozycjonowanie lokalne (hasła połączone z konkretnym miejscem, przykładowo Kraków). Zatem na czym dokładnie polega pozycjonowanie w Google? Dlaczego warto się na nie zdecydować? Pytamy ekspertów z agencji BrandBay.pl, która na co dzień skutecznie przeprowadza pozycjonowanie w Krakowie i całej Polsce!

Pozycjonowanie stron firmy to skuteczna promocja biznesu

Użytkownicy poszukując interesujących ich informacji, w tym także na temat produktów i usług, wpisują hasła, czyli inaczej frazy kluczowe do wyszukiwarki. Pozycjonowanie w Google polega na tym, aby w wynikach wyszukiwania strona naszej firmy pojawiła się na jak najwyższym miejscu. Jest to ważne, ponieważ użytkownicy zwracają szczególną uwagę na pierwsze trzy – maksymalnie pięć pozycji. Rzadko kiedy zjeżdżają na dół strony, a już praktycznie w ogóle nie zdarza się, aby weszli w następne.

- Działania SEO, czyli inaczej pozycjonowanie stron firmy są o tyle ważne, że odpowiadają potrzebom użytkowników, którzy poszukują informacji o konkretnych produktach i usługach. Pozycjonowanie w Google prowadzone jest na konkretne frazy kluczowe, związane z rodzajem działalności i ofertą danej firmy. Dzięki temu jest to skuteczna promocja biznesu – im wyżej pokaże się strona, tym większe prawdopodobieństwo, że użytkownik w nią wejdzie, zapozna się z firmą i jej ofertą, dokonując zakupów od razu lub też w przyszłości – tłumaczą eksperci z agencji BrandBay.pl, której siedzibą jest Kraków.

Warto pamiętać również o tym, że pozycjonowanie stron firmy jest bardzo cenne, ponieważ promocja biznesu nie odbywa się poprzez klasyczne reklamy, do których użytkownicy są już bardzo przyzwyczajeni i sceptyczni. Tak więc pozycjonowanie w Google pozwala na zwiększenie wartościowego ruchu na stronach firmy.

Pozycjonowanie lokalne – efektywna promocja biznesu lokalnego

- Niewielkie firmy, których zasięg ogranicza się do konkretnego terenu, przykładowo miejscowości, mogą zdecydować się na pozycjonowanie lokalne, które będzie zawierało frazy połączone z jej nazwą. Przykładowo jeśli wpiszemy w wyszukiwarkę Google hasło „pozycjonowanie w Krakowie” lub „pozycjonowanie w Google Kraków” pokaże się nam w wynikach wyłącznie krakowski rynek agencji SEO. Bardzo dużo ludzi dodaje do fraz nazwę miasta, dlatego odpowiednio przeprowadzone pozycjonowanie lokalne jest tak skuteczne – dodają eksperci z agencji BrandBay.pl, która od lat przeprowadza pozycjonowanie w Krakowie i całej Polsce.

Finanse i Gospodarka

Finanse i Gospodarka - najnowsze informacje