Gemini Park Tarnów umacnia swoją ofertę w segmencie wyposażenia wnętrz. Już niebawem do grona najemców największej galerii we wschodniej części Małopolski dołączy marka Homla. Nowy najemca zainwestował w lokal mający ponad 350 m kw.
Homla zadebiutuje w Tarnowie. Nowy sklep sieci pojawi się w Gemini Park Tarnów. To już czwarta umowa najmu, jaką w ostatnich tygodniach podpisał dział leasingu Gemini Holding.
- Homla to kolejna unikalna marka, która rozgości się w Gemini Park Tarnów. Planowany sklep będzie pierwszym w Tarnowie, a także pierwszym w tej części województwa małopolskiego. Dopełni największą w regionie ofertę „home”, którą klienci mogą już teraz znaleźć w naszym centrum handlowym – mówi Joanna Zemczak, senior leasing manager w Gemini Holding.
Homla będzie 11 sklepem z szeroko pojętym wyposażeniem wnętrz w tarnowskiej galerii. Działają tam już takie marki jak Castorama, DUKA, JYSK, home&you, Pepco, Eurofirany czy Bed Lux. W galerii znajduje się także Punkt Odbioru Zamówień IKEA.
- Rozwój tego segmentu jest jednym z naszych leasingowych priorytetów, który chcemy zrealizować w ramach rekomercjalizacji i przebudowy Gemini Park. W umocnieniu oferty „home” dostrzegamy ogromny potencjał dla naszego obiektu. Tym bardziej, że w wielu przypadkach dla osób, które się już dziś urządzają, jesteśmy destynacją zakupową nr 1 w tej części kraju. Nowe otwarcie ma umocnić tę pozycję – dodaje.
Ale za rozwojem oferty „home” stoi nie tylko chęć budowania przewagi na lokalnym rynku. Nowości w tym segmencie są również odpowiedzią Gemini Park na zmieniające się trendy konsumenckie i oczekiwania rynku.
Jak wyliczyła pracownia GfK, siła nabywcza polskich konsumentów w handlu detalicznym sięga już 456 mld. zł. I chociaż najwięcej wciąż przeznaczamy na żywność (aż 43% z tej kwoty), to już drugie miejsce (16%) pod względem wydatków zajmują artykuły z segmentu „home”, czyli budowlane, meblowe, dekoracyjne czy ogrodowe.
Dla porównania, w 2018 roku wyposażenie wnętrz zajmowało odległe, bo aż 5. miejsce w zestawieniu, z udziałem rzędu 6,2%.
- Spędzając coraz więcej czasu w domach, Polacy zaczęli remontować i urządzać się na potęgę. W efekcie, w pewnym sensie mamy dziś do czynienia z boomem na tę ofertę. Widać to w zainteresowaniu, jakim cieszą się sklepy tego segmentu, ale także w obrotach, jakie notują najemcy tej kategorii. Jak zawsze jednak w takiej sytuacji rosną oczekiwania konsumentów – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.
- Klienci chcą mieć dostęp nie tylko do ciekawych i topowych marek, dzięki którym mogą zrealizować swoje marzenie o idealnym wnętrzu. Oczekują również kompleksowej oferty pod jednym dachem. Rozwój naszego wnętrzarskiego tenant mix’u zmierza właśnie w tym kierunku. Już dziś klienci znajdą u nas najpopularniejszy na rynku market budowlany, najchętniej wybierane skandynawskie sklepy meblowe, a także szeroki wachlarz sklepów z wyposażeniem i dekoracjami. Otwarcie salonu z wyposażeniem wnętrz Homla jeszcze bardziej dopełni tę ofertę, tworząc kolejną atrakcyjną destynację zakupową dla każdego, kto chce zmienić przestrzeń swojego domu lub mieszkania – dodaje.
W ofercie najnowszego sklepu w Gemini Park znaleźć będzie można meble m.in. pufy, fotele, stoliki oraz meble przeznaczone do ogrodu i na balkon oraz dekoracje, tekstylia, akcesoria kuchenne i do parzenia kawy, zastawy stołowe i szkło, a także oświetlenie. Dzięki ofercie salonu Homla będzie można wyposażyć salon, jadalnię, sypialnię, pokój dziecięcy, kuchnię i łazienkę. Sieć posiada w całej Polsce już prawie 40 salonów, zlokalizowanych m.in. w Warszawie, Krakowie, Szczecinie, Katowicach i Tychach. Homla wiąże duże nadzieje w związku z lokalnym debiutem.