Wydział Spraw Administracyjnych UMK przypomina studentom, że mają obowiązek zameldować się na pobyt czasowy w ciągu 30 dni od zakwaterowania w akademiku lub wynajmowanym mieszkaniu.
Przyjeżdżający do Krakowa studenci mają obowiązek zameldować się na pobyt czasowy w ciągu 30 dni od zakwaterowania w akademiku lub wynajmowanym mieszkaniu.
Do zameldowania potrzebne są:
- potwierdzenie na formularzu „Zgłoszenie pobytu czasowego” przez administrację akademika faktu zamieszkiwania w domu studenckim (przy zakwaterowaniu w akademiku)
- lub umowa najmu, w przypadku pobytu w wynajmowanym mieszkaniu.
Więcej informacji i formularz zgłoszenia na stronie internetowej bip.krakow.pl.
Zgłoszenia można dokonać w zależności od miejsca zamieszkania:
- al. Powstania Warszawskiego 10 (Centrum Administracyjne, I p.) – dzielnice I–VII (Śródmieście i Krowodrza)
- ul. Wielicka 28a (III p.) – dzielnice VIII–XIII (Podgórze)
- os. Zgody 2 (parter) – dzielnice XIV–XVIII (Nowa Huta)
Punkty są czynne od poniedziałku do piątku w godz. 7.40–18.00.
W przypadku zajmowania mieszkania w dzielnicy Śródmieście lub Krowodrza zachęcamy do skorzystania z dedykowanych stanowisk dla studentów, które czynne są w godz. 7.40–15.30 w siedzibie UMK przy al. Powstania Warszawskiego 10.
Inf. i foto: UMK