Najczęściej wykorzystywane są przez placówki lecznicze, apteki oraz producentów leków. Stanowią swoistą wizytówkę przedsiębiorstwa i zwiększają świadomość klientów o marce. Gadżety reklamowe dla aptek mają dwa cele – przyciągać wzrok i być praktyczne. Jakie upominki reklamowe najczęściej wybiera branża farmaceutyczna? Sprawdźmy!
Gadżety reklamowe dla aptek – praktyczność i prostota w jednym
Apteki prowadzą swoją działalność stacjonarnie oraz w formach internetowych sklepów. Dzięki temu mogą prowadzić działania reklamowe na dwóch polach: dodając upominek gratis do zamówienia w sklepie lub też wykorzystywać gadżet bezpośrednio w aptece w kontakcie z klientem. Ważne jest więc, aby gadżety reklamowe dla aptek były funkcjonalne dla odbiorców, a także charakteryzowały się dużą powierzchnią nadruku, aby widoczne było logo apteki.
Istotne jest, aby takie drobne upominki reklamowe były związane z działalnością leczniczą. Zrezygnujmy więc z klasycznych kubków reklamowych czy głośników, postawmy za to na:
• Długopisy reklamowe: Odbiorcy będą mogli je wykorzystywać codziennie, w dodatku to bardzo neutralny gadżet.
• Ogrzewacze do rąk: Idealnie sprawdzą się zwłaszcza zimą. Można je nosić w kieszeni kurtki.
• Termometry: Tanie i praktyczne, z pewnością spodobają się każdemu klientowi.
• Pojemniczki na leki: Rozwiązanie idealne dla odbiorców w średnim wieku oraz seniorów.
• Apteczki: Duża powierzchnia nadruku i praktyczność czynią z tego gadżetu reklamowego dla aptek idealny prezent dla klientów.
Gadżety reklamowe dla firm farmaceutycznych – co wybrać?
Czasem dobrze jest zainwestować w bardziej luksusowe upominki reklamowe. Mogą to być gadżety reklamowe dla lekarzy lub pielęgniarek. Wybierając takie prezenty zwracajmy uwagę na jakość i wysoką estetykę wykonania.
Gadżety reklamowe dla branży medycznej możemy podarować w rocznicę działania placówki lub po prostu jako formę podziękowania. Dobrym pomysłem będzie również wręczenie upominków ułatwiających lekarzom codzienna pracę.
Zaliczymy do nich:
• długopisy oraz notatniki w różnych wariantach kolorystycznych i wzorach;
• wizytowniki, idealne dla lekarzy, aby ułatwić umawianie się z pacjentami na konkretną wizytę;
• lampki na biurko;
• zakreślacze: w klasycznej formie oraz zaprojektowane specjalnie z myślą o branży medycznej, np. w kształcie strzykawki;
• kalkulatory.
Dla podkreślenia wyjątkowości pełnionego przez lekarzy stanowiska warto zainwestować budżet reklamowy w upominki o większej wartości. Sprawdzą się tutaj pióra wieczne, aktówki wykonane z imitacji skóry, a także zegary ścienne czy wszelkiej maści ekologiczne gadżety reklamowe z oferty firmy Reklamowe24.
Rola gadżetów reklamowych w branży medycznej
Upominki reklamowe pełnią jedną ważną rolę – promują daną firmę wśród jej klientów, pracowników czy kontrahentów. Podobnie jest w branży medycznej. Takie gadżety reklamowe dla firm farmaceutycznych budują świadomość wśród klientów i zwiększają zasięgi marki. Wpływają również na pozytywne skojarzenia o firmie oraz budują pozytywne relacje między pracownikami, a właścicielami danej placówki medycznej.
Dbanie o klientów powinno być również priorytetem aptek. Gadżety reklamowe dla aptek powinny być więc oryginalne i przykuwające uwagę. Warto przeznaczyć budżet na upominki antystresowe lub odblaskowe opaski na rękę, aby promować zdrowy i bezpieczny tryb życia. Klienci z pewnością docenią taki drobny gest.