wtorek, 11 października 2022 11:45

Jakie korzyści oferują nowoczesne ekrany reklamowe?

Autor Artykuł sponsorowany
Jakie korzyści oferują nowoczesne ekrany reklamowe?

Tradycyjna reklama outdoorowa posiada istotne ograniczenia. Billboard, ulotka czy słup reklamowy dają mocno ograniczone pole manewru jeśli chodzi o zakres informacji, jakie można przekazać potencjalnym klientom w ten sposób. Dlatego coraz częściej stosowane są nowoczesne ekrany reklamowe, które można zastosować zarówno wewnątrz budynku, jak również na zewnątrz. Jakie korzyści oferuje to rozwiązanie?

Czym właściwie jest ekran reklamowy?

Reklamy w formie krótkich filmów lub spotów pozwalają na przekazanie znacznie większej ilości informacji potencjalnym klientom, co zwiększa szanse na to, że skorzystają oni z oferty naszej firmy. Nowoczesny ekran reklamowy to ruchomy billboard, na którym można odtwarzać takie reklamy dosłownie wszędzie. Istnieją ekrany wolnostojące, a także ekrany wieszane, które można zamocować na dużych statywach pod billboardy. To po prostu coś w rodzaju dużego telewizora zaprojektowanego w taki sposób, aby uzyskać wysoką odporność na uszkodzenia mechaniczne i warunki atmosferyczne. Dzięki temu, z ekranów reklamowych można swobodnie korzystać także na zewnątrz.

Jakie korzyści oferuje nowoczesny ekran reklamowy?

Przede wszystkim pozwala na emitowanie dłuższych spotów reklamowych, którymi łatwiej jest przekonać potencjalnego klienta do skorzystania z oferty. Ekrany są konstruowane w taki sposób, aby dzielnie znosić nawet najtrudniejsze warunki atmosferyczne. Można je dobrać w szerokiej gamie wymiarów, począwszy od najmniejszych ekranów 0,32 x 0,95, aż po wielowymiarowe ekrany o długości blisko 7 metrów. Wybór rozmiaru zależy od proporcji wyświetlanego obrazu. Możemy spotkać wolnostojące, a także wieszane ekrany reklamowe. Obszerny wybór ekranów sprawia, że każdy może znaleźć ekran dostosowany do indywidualnych potrzeb swojej firmy. Tego typu ekrany znajdują zastosowanie także poza reklamą, np. w trakcie eventów i spotkań integracyjnych.

Czy warto zainwestować w ekrany reklamowe?

Branża reklamy podlega dynamicznym zmianom. Dawne techniki reklamy outdoorowej są coraz mniej skuteczne – umówmy się, że coraz trudniej skupić uwagę potencjalnego klienta zwykłym billboardem. Musi to być wyjątkowo oryginalny i przykuwający wzrok obraz. Tymczasem ruchome reklamy wideo wyświetlane na ekranach reklamowych w naturalny sposób przyciągają wzrok, dzięki czemu, ekspozycja reklamy jest dużo większa. To z kolei przekłada się na większe prawdopodobieństwo dotarcia do grupy docelowej i pozyskania nowych klientów.

Finanse i Gospodarka

Finanse i Gospodarka - najnowsze informacje