Od 1 lipca 2023 roku Punkty Sprzedaży Biletów zmienią nazwę na Punkty Obsługi Pasażera. Zmieni się także jednostka odpowiedzialna za ich funkcjonowanie. Punkty Obsługi Pasażera poprowadzi Zarząd Transportu Publicznego (MPK S.A. w Krakowie nie będzie już za nie odpowiadać).
W związku z koniecznością przeprowadzenia niezbędnych prac organizacyjnych, w piątek (30 czerwca) oraz w poniedziałek (3 lipca) wszystkie punkty będą nieczynne. W tych dniach MPK zaprasza pasażerów do zakupu biletów w automatach oraz aplikacjach mobilnych.
Od 30 czerwca przestanie także funkcjonować Punkt przy Dworcu Głównym Wschód. Zostanie on przeniesiony obok nowej lokalizacji Punktu Obsługi Klientów Małopolskiej Kolei Aglomeracyjnej. W lipcu Punkt ten będzie nieczynny (o terminie ponownego otwarcia tego Punktu będzie informował ZTP).
Od 1 lipca zmianie ulega również numer Infolinii Karty Krakowskiej. Informacje o Programie mieszkańcy będą mogli uzyskać pod numerem Infolinii Urzędu Miasta Krakowa: 12-616-55-55 (Program pn. „Karta Krakowska” nie będzie już obsługiwany przez MPK S.A. w Krakowie).
Adresy mailowe dla użytkowników Karty Krakowskiej pozostaną bez zmian:a) reklamacje i pytania – kontakt@kk.krakow.pl b) potwierdzanie faktu płacenia podatków w Krakowie – okazpit@kk.krakow.pl
Nie zmienią się także zasady obsługi użytkowników Karty Krakowskiej, w tym rejestrowanie i logowanie do kont użytkowników w aplikacjach i na stronie www.kk.krakow.pl.
MPK SA w Krakowie nadal będzie odpowiadać za sprzedaż biletów w automatach biletowych stacjonarnych i mobilnych (kontakt w przypadku reklamacji – reklamacje@kkm.krakow.pl).
Inf. i foto: MPK Kraków