To już dziś. W czwartek, 19 sierpnia, Netto otworzył swój pierwszy sklep w Łącku. Placówka powstała w miejscu dawnego Tesco i jest zlokalizowana w Łącku pod numerem 866. Otwarciu towarzyszyć będą liczne promocje i atrakcje.
Po tygodniach prac przyszedł wreszcie czas na otwarcie nowego sklepu Netto. Już dziś mieszkańcy Łącka będą mogli sprawdzić, jak zmienił się znany im dotąd sklep Tesco. Odświeżona placówka została zaaranżowana w popularnym skandynawskim stylu, czerpiącym inspiracje z natury. Klienci będą mogli zatem zrobić zakupy w przyjaznej, spokojnej atmosferze, którą zagwarantują m.in. szerokie alejki, neutralne oświetlenie i nienachalna komunikacja. W połączeniu z bogatym asortymentem produktów, w tym tych marek własnych, atrakcyjnymi cenami i korzystnymi ofertami promocyjnymi, otrzymujemy flagowy format Netto – Netto 3.0.
Klienci odwiedzający sklep w czwartek otrzymają bezpłatnie do zakupów wytrzymałą, dużą torbę zakupową wielokrotnego użytku w atrakcyjne wzory utrzymane w kolorystyce Netto. Torba okaże się zapewne przydatna już tego samego dnia – od momentu otwarcia sklepu o godz. 8 rano do zakupów zachęcać będą liczne promocje sięgające nawet 50 proc., które obejmą w znacznej mierze wszelkiego rodzaju produkty spożywcze.
Prawdziwymi hitami cenowymi będą kawa mielona Woseba Mocca Fix Gold (3,99 PLN za 250 g) i filet z piersi kurczaka w cenie 9,99 PLN za 1 kg. Promocjami objęte będą także mięsa z linii własnej Netto „Prosto z zagrody” – mięso mielone wieprzowe z szynki (4,99 PLN za 500 g) i polędwiczka wieprzowa (14,99 PLN za 1 kg). Uwagę przyciągną zapewne także warzywa i owoce. Netto ma ich w stałej ofercie łącznie 150 gatunków – w weekend otwarcia w promocyjnej cenie dostępne będą m.in. banany (1,99 PLN za 1 kg), brzoskwinie (3,99 PLN za 1 kg), pomidory na gałązce (2,99 PLN za 1 kg), i pieczarki (2,99 PLN za 500 g). Warto będzie pochylić się także nad ofertą odpiekanego codziennie na miejscu pieczywa, obejmującą m.in. bagietkę z masłem czosnkowym (1,99 PLN), croissant z masłem (1,39 PLN), francuski rożek z jabłkiem (1,49 PLN) czy chrupiące chleby – drwalski (2,49 PLN) lub z maślanką (2,69 PLN). W ofercie specjalnej znajdują się także słodkości, jak np. czekolady marki własnej Netto Premieur w kilku wersjach smakowych, np. z kandyzowaną skórką pomarańczową, malinami lub kawałkami karmelu i solą morską (3,99 PLN za 100 g). Wśród słodkości nie zabraknie także idealnych na letnie upały lodów Bracia Koral (9,99 PLN za 900 ml – różne rodzaje). W ofercie otwarciowej klienci znajdą też produkty z tzw. półki zdrowia – bez cukru (np. wafle bez cukru Wawel kakaowe lub waniliowe – 3,89 PLN za 110 g), bez laktozy (np. ser Gouda Mlekovita – 2,99 za 150 g) i bez glutenu (np. chleb krojony wieloziarnisty Schär – 7,99 PLN za 300 g).
Rodzice na pewno zainteresują się marką własną Netto „Hello Sensitive”. Te antyalergiczne produkty przeznaczone dla najmłodszych wyróżniają się brakiem zapachu i barwników. Ich ceny będą w dniach 19–21 sierpnia niższe o co najmniej 32 proc. W ramach tej oferty kupujący znajdą np. pieluszki Newborn (6,99 PLN za opakowanie 28 szt.), pieluszki Mini (8,99 PLN za 38 szt.), Midi (15,49 PLN za 56 szt.) i Maxi (16,99 PLN za 50 szt.).
Ciekawą propozycją będzie także zapewne oferta elektroniki.
Specjalne atrakcje dla tych, którym nie uda się odwiedzić nowego sklepu dzisiaj, zapewniono na najbliższą sobotę, 21 sierpnia. Tego dnia wszyscy będą mieli okazję zagrać w koło fortuny z atrakcyjnymi nagrodami, a najmłodsi zapewne wezmą z chęcią udział w przygotowanych dla nich konkursach, w tym m.in. konkursie plastycznym. Przez cały dzień zabawie towarzyszyć będzie muzyka.
Promocje obowiązują w dniach 19-21 sierpnia (lub do wyczerpania zapasów w wypadku sprzętów i akcesoriów domowych).
Sklep będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 6-22.
Netto to sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i cztery centra dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.
inf./fot. mat. pras.