W poniedziałek (4 maja) na trasie krakowskiej linii tramwajowej nr 4 doszło do zdarzenia, które postanowiła opisać jedna z pasażerek. MPK zamieściło treść maila w sieci.
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Krakowie podzieliło się treścią maila, jaki wpłynął od jednej z pasażerek - panią Alicję. Opisywana przez kobietę sytuacja wydarzyła się w poniedziałek (4 maja) po godzinie 8:00 na trasie linii tramwajowej nr 4.
-Bardzo miła sytuacja spotkała mnie dziś kiedy obserwowałam zachowanie motorniczego. Rano jadąc linia 4 na przystanku Kolorowe motorniczy widząc osobę niewidomą wyszedł z kabiny , przedstawił numer linii i zaprosił do środka. Pan wychodząc z tramwaju przy Dworcu podziękował motorniczemu. Jest to niezmiernie wzruszająca sytuacja kiedy widzę coraz częściej takie zachowania Państwa pracowników, ponieważ mam w rodzinie osobę niepełnosprawną. Brawo MPK - napisała pani Alicja.
MPK komentuje
Do słów pasażerki odnieśli się pracownicy Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Krakowie, pisząc:
-Pani Alicji bardzo dziękujemy za przesłanie tej pochwały. A my tradycyjnie cieszymy się, że prowadzący MPK mogą pomóc innym w bezpiecznej i komfortowej podróży naszymi pojazdami.











![Fundacje z sercem dla zwierząt! Ruszyła akcja ratunkowa gołębi na Rynku Głównym [WIDEO, ZDJĘCIA]](https://cdn.glos24.pl/2025/10/2025-10-22-Fundacja-R-bmy-Sobie-Krak-w-Go--bie---Krak-w---2025-005_w300.webp)



![Wszystkich Świętych w Krakowie. Więcej tramwajów i autobusów do cmentarzy [SPRAWDŹ ROZKŁAD]](https://cdn.glos24.pl/2025/10/tramwaj-1_w300.webp)
![Za nami początek Targów Książki w Krakowie. Tłumy czytelników w Hali Expo! [ZDJĘCIA]](https://cdn.glos24.pl/2025/10/Za-nami-pocz-tek-Targ-w-Ksi--ki-w-Krakowie.-T-umy-czytelnik-w-w-Hali-Expo---GALERIA-_w300.webp)


