W poniedziałek (4 maja) na trasie krakowskiej linii tramwajowej nr 4 doszło do zdarzenia, które postanowiła opisać jedna z pasażerek. MPK zamieściło treść maila w sieci.
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Krakowie podzieliło się treścią maila, jaki wpłynął od jednej z pasażerek - panią Alicję. Opisywana przez kobietę sytuacja wydarzyła się w poniedziałek (4 maja) po godzinie 8:00 na trasie linii tramwajowej nr 4.
-Bardzo miła sytuacja spotkała mnie dziś kiedy obserwowałam zachowanie motorniczego. Rano jadąc linia 4 na przystanku Kolorowe motorniczy widząc osobę niewidomą wyszedł z kabiny , przedstawił numer linii i zaprosił do środka. Pan wychodząc z tramwaju przy Dworcu podziękował motorniczemu. Jest to niezmiernie wzruszająca sytuacja kiedy widzę coraz częściej takie zachowania Państwa pracowników, ponieważ mam w rodzinie osobę niepełnosprawną. Brawo MPK - napisała pani Alicja.
MPK komentuje
Do słów pasażerki odnieśli się pracownicy Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Krakowie, pisząc:
-Pani Alicji bardzo dziękujemy za przesłanie tej pochwały. A my tradycyjnie cieszymy się, że prowadzący MPK mogą pomóc innym w bezpiecznej i komfortowej podróży naszymi pojazdami.