piątek, 30 października 2020 13:57

Kalendarz – niezbędne akcesorium każdego biura

Autor Głos 24
Kalendarz – niezbędne akcesorium każdego biura

Bez względu na to, czy znajdujemy się w urzędzie, biurze rachunkowym czy ośrodku zdrowia, z pewnością znajdziemy w tych miejscach kalendarze. Sprytny przedsiębiorca wykorzysta to jako dodatkowe miejsce na reklamę i sposób na wypromowanie swojej firmy. Dlatego też rokrocznie drukarnie mają ręce pełne roboty, każdy bowiem chce mieć ten gadżet ze swoim logotypem. Dlaczego? Wystarczą dwa słowa: siła przebicia.

Kalendarze biurkowe

Kalendarze biurkowe to towar, który rozchodzi się jak ciepłe bułeczki. W łatwy sposób uzyskujemy uwagę odbiorców i to przez cały rok. Ten rodzaj przekazu uznać można za podprogowy, po pewnym czasie bowiem przestajemy zwracać uwagę na dany logotyp, jednak wbija nam się on w pamięć bez świadomości postrzegania go na co dzień. Nie trzeba mieć wysoko rozwiniętej pamięci ejdetycznej, by doświadczyć tego zjawiska. Odpowiednio charakterystyczne kolory i pozwoli nam to zyskać nowych klientów!

Kalendarze ścienne

O ile kalendarze biurkowe oddziałują przede wszystkim na pracowników, o tyle te ścienne bardzo często zdobią ściany miejsc, gdzie mamy do czynienia z obecnością klienta, bezpośrednim kontaktem i spotkaniem, które ma coś wnieść. Zadbajmy o to, aby w strategicznych punktach (na przykład w jasny sposób powiązany z naszą działalnością) można było znaleźć nasz logotyp, zapewni to roczną reklamę i rzesze potencjalnych klientów. Zdecydowanie warto rozważyć taki rodzaj promocji.

Kalendarze osobiste

Kalendarz osobisty, jak sama nazwa wskazuje, jest już znacznie bardziej spersonalizowanym gadżetem. Warto zadbać, aby był dopracowany i estetycznie się wyróżniający. Zdecydowanie nie sprawdzą się tutaj krzykliwe, nieprzemyślane projekty. W zależności od branży, w jakiej działamy, warto postawić na dwa warianty – wyróżniający się, ale w estetyczny sposób to wariant numer jeden, wariant numer dwa to z kolei klasyczna elegancja, która sprawdzi się właściwie w każdej sytuacji. Kalendarze nosimy ze sobą przez cały rok, dlatego ważne jest nie tylko solidne wykonanie i wysoka jakość druku, ale i wytrzymałość okładki. Przetarta nie będzie budzić pozytywnych skojarzeń z naszą marką, a przecież taki jest nadrzędny cel każdej reklamy wizualnej!

Kalendarze akademickie

Innym rodzajem kalendarza, który stosunkowo często jest wykorzystywany, jest kalendarz akademicki lub nauczycielski. Powstaje on pod konkretną grupę zawodową, której rok układa się nieco inaczej i rozpoczyna się we wrześniu lub październiku. Daje to rodzaj niszy, którą warto wypełnić swoimi propozycjami reklamowymi. Sprawdza się to zwłaszcza w przypadku branży edukacyjnej i wszelkich pochodnych. Kiedy wszyscy startują ze swoimi projektami na styczeń, my możemy ich wyprzedzić nawet o trzy miesiące. Ta perspektywa daje dodatkowe szanse w pozyskaniu klienta i wypromowania swojej marki. Wygodny kalendarz – biurkowy, ścienny czy osobisty, a nawet mały, kieszonkowy – to dla wielu osób wciąż gadżet konieczny. Chociaż masowo korzystamy ze smartfonów, dobrze jest czasem mieć gdzie zapisać co ważniejsze informacje.

Styl Życia

Styl Życia - najnowsze informacje