wtorek, 7 lutego 2023 07:53

Opinie klientów Salonów Agata – jak długoletnia obecność na rynku wpływa na zaufanie do marki?

Autor Artykuł sponsorowany
Opinie klientów Salonów Agata – jak długoletnia obecność na rynku wpływa na zaufanie do marki?

Agata SA to polskie przedsiębiorstwo, którego początki sięgają 1952 r. Kolejne lata istnienia przyniosły szereg przeobrażeń i doprowadziły do dynamicznego rozwoju firmy. Obecnie na firmę składają się 32 salony wielkopowierzchniowe, prezentujące ofertę ponad 250 producentów z Polski i zagranicy. Sprawdzamy, w jaki sposób Salony Agata zbudowały niesłabnące zaufanie klientów.

Salony Agata – historia marki

Zacznijmy od samego początku, a więc od roku 1952 – wówczas powstały Bytomskie Fabryki Mebli. Przez kolejne 70 lat firma przeszła wiele zmian. Obecnie jest prywatną spółką z polskim kapitałem. W 2016 roku w ramach procesu rebrandingu zmieniono jej nazwę na Salony Agata. Modyfikacjom uległy również wystrój wnętrz sklepów oraz logo.

Agata. I jesteś w domu – znajdź wszystko do wyposażenia wnętrz

„Agata. I jesteś w domu” to niewątpliwie jedno z najpopularniejszych haseł reklamowych marki. Salony Agata oferują kompleksowe wyposażenie każdego pomieszczenia. Znajdziesz tam meble, dekoracje i akcesoria do kuchni, jadalni, łazienki, sypialni, salonu, pokoju dziecięcego czy biura. Z pomocą mebli modułowych na wymiar urządzisz wygodną garderobę, przedpokój, spiżarnię, pokój gracza, a nawet taras ogrodowy.

Obecnie sklepy Agata znajdują się niemal w każdym większym mieście Polski. Sieć tworzą 32 obiekty ulokowane w: Katowicach, Gliwicach, Rybniku, Bielsku-Białej, Częstochowie, Krakowie, Wrocławiu, Opolu, Białymstoku, Rzeszowie, Nowym Sączu, Warszawie (Okęcie, Targówek), Lublinie, Poznaniu, Łodzi, Kaliszu, Płocku, Kielcach, Stalowej Woli, Szczecinie, Gdańsku, Rumi, Lubinie, Gorzowie Wielkopolskim, Zielonej Górze, Włocławku, Bydgoszczy, Toruniu, Jeleniej Górze, Bolesławicach k. Słupska, oraz Radomiu.

Firma nieustannie prowadzi intensywne kampanie reklamowe w telewizji, radiu, prasie oraz internecie. Jest to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek – potwierdzają to pozytywne opinie Polaków o Salonach Agata.

Zaufanie klientów kluczem do sukcesu firmy

Ludzie mają skłonność do wybierania tego, co powszechnie znane. Z tego powodu często decydują się na dokonywanie zakupów w popularnych sklepach z długoletnią tradycją. Współcześni konsumenci stawiają przede wszystkim na marki wzbudzające ich zaufanie.

Potwierdzenie stanowią wyniki raportu „Edelman Trust Barometer”. W 2021 r. ponad 88% respondentów stwierdziło, że zaufanie do marki jest dla nich kluczowe przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Nawet czynniki takie jak jakość obsługi czy wygoda w dokonywaniu zakupu zeszły na drugi plan.

Finanse i Gospodarka

Finanse i Gospodarka - najnowsze informacje

Rozrywka