Od 1 października Krzysztof Podgórski przestał pełnić funkcję Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Prezydent Tarnowa Roman Ciepiela w drodze wewnętrznego awansu mianował na to miejsce Edytę Wawrykę.
Krzysztof Podgórski funkcję Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Tarnowie pełnił od 1999 roku. Trzy lata temu, za wieloletnią pracę został odznaczony Brązowym Krzyżem Zasługi. We wrześniu poinformował władze miejskie, iż zamierza rozpocząć karierę zawodową na innym polu i poprosił o rozwiązanie umowy.
-Był jednym z pierwszych rzeczników powołanych w miastach. W swojej pracy zawodowej dał się poznać od jak najlepszej strony, za duże zaangażowanie chwalili go konsumenci, których problemy rozwiązywał - mówi rzecznik prasowy prezydenta Tarnowa.
Na jego miejsce prezydent Roman Ciepiela mianował w ramach wewnętrznego awansu związaną w ostatnich latach z Urzędem Miasta Tarnowa Edytę Wawrykę, która nowe stanowisko objęła 5 października.
Nowa Miejska Rzecznik Konsumentów ma wykształcenie magisterskie ekonomiczne, karierę zawodową rozpoczynała od pracy w KRUS w Rzeszowie. Z Urzędem Miasta Tarnowa związała się w lipcu 2006 roku. Przeszła wszystkie szczeble urzędniczej kariery, od podinspektor realizującej zadania z zakresu wydawania dowodów osobistych, po stanowisko zastępczyni dyrektora Wydziału Spraw Obywatelskich.
inf./fot. UM Tarnów