poniedziałek, 23 listopada 2020 09:18

Zawieszki zapachowe jako gadżety reklamowe i ich niezwykła skuteczność

Autor Artykuł sponsorowany
Zawieszki zapachowe jako gadżety reklamowe i ich niezwykła skuteczność

Gadżety reklamowe już od wielu lat z powadzeniem wykorzystywane są przez wiele firm jako skuteczny środek promocji. W tym przypadku stosowany jest prosty mechanizm – z psychologicznego punktu widzenia – a mianowicie większość z nas po prostu lubi dostawać prezenty, a taką właśnie rolę pełnią gadżety reklamowe. Niezwykle ważne jest przy tym, aby takie promocyjne gifty budziły pozytywne skojarzenia z reklamowaną w ten sposób firmą bądź marką. Specjaliści od marketingu i reklamy zwracają również uwagę na to, by wybrane przez nas gadżety reklamowe były odpowiednio dobrane do wybranej grupy docelowej, do której skierowana jest kampania reklamowa – tylko wtedy możemy liczyć na pełny sukces. Jakie zatem gadżety reklamowe będą skuteczne w dotarciu do potencjalnych klientów?

Czy polscy przedsiębiorcy chętnie korzystają z gadżetów reklamowych w celu budowania świadomości marki u potencjalnych klientów?

W celu budowania świadomości marki u potencjalnych klientów, polscy przedsiębiorcy chętnie sięgają po gadżety reklamowe.  Obecnie, zdaniem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, robi tak aż 83 % badanych firm. Przy czym 70 % z nich uważa, że takie gadżety to naprawdę skuteczny sposób reklamy. Jeśli doświadczenie pokazuje, że reklama firmy przy wykorzystaniu takiej formy promocji jest skuteczna, to po jakie gadżety reklamowe najlepiej sięgać?

Dotychczas prym wśród gadżetów promocyjnych wiodły artykuły piśmiennicze (długopisy, ołówki, notesiki itd.), kalendarze, breloczki, przeróżne gadżety biurowe, pendrive, smycze, kubki, torby, słodycze, a teraz przyszedł czas na zawieszki zapachowe. Więcej informacji na temat zawieszek znajdziesz na stronie Zawieszki-Zapachowe.pl. Jeśli chodzi o najnowsze i najskuteczniejsze gadżety reklamowe to właśnie zawieszki zapachowe mają swoje pięć minut. Dlaczego to właśnie one tak świetnie sprawdzają się jako wizytówki na różnego typu imprezach takich jak konferencje, targi czy chociażby imprezy wystawiennicze?

Zawieszki zapachowe – skuteczny i oryginalny gadżet reklamowy

Na rynku wśród gadżetów promocyjnych ostatnio prym wiodą zawieszki zapachowe, które są pewnego rodzaju nowością w tej branży. Dzięki temu, firmy sięgające po takie gifty, z powodzeniem mogą wyróżnić się wśród konkurencji i skuteczniej zaistnieć w świadomości potencjach klientów. Ale w tym przypadku działa nie tylko efekt „świeżości”, ale przede wszystkim odwołanie się do zmysłu zapachu. Otóż, przyjemne zapachy jak najbardziej budzą pozytywne skojarzenia, a przecież w skutecznej reklamie o to właśnie chodzi.  Okazuje się, że każdy z nas kojarzy kilka charakterystycznych zapachów ze swojego dzieciństwa, z którym wiążą się jakieś przyjemne doświadczenia. I po ten „mechanizm” niejako sięgamy wybierając zawieszki zapachowe do reklamy swoje firmy lub marki. Prezentując potencjalnym klientom taką zawieszką zapachową z logo swojej firmy, śmiało możemy liczyć na to, że przyjemny zapach przez bardzo długo będzie kojarzył im się właśnie z nią.

Zawieszki promocyjne – niezwykle skuteczna reklama firmy!

Zawieszki reklamowe z logo naszej firmy to idealny pomysł na wyróżnienie się z tłumu i tym samym skuteczne zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów. Taki stylowy gadżet reklamowy z pewnością sprawdzi się na targach branżowych, imprezach wystawienniczych czy też konferencjach, w postaci nietuzinkowej wizytówki. Co ciekawe, zawieszki zapachowe są bardzo chętnie przyjmowane przez gości takich imprez, z racji tego, że jest to niezwykle praktyczny gadżet, który jak najbardziej możemy zawiesić w samochodzie. Biorąc pod uwagę fakt, iż większość z nas potrafi spędzić w aucie nawet kilka godzin dziennie, to taka forma promocji wydaje się być jak najbardziej trafiona.

Finanse i Gospodarka

Finanse i Gospodarka - najnowsze informacje