Podobnie jak największy rywal z drugiej strony Błoń, tak samo Cracovia będzie szukała sponsora tytularnego dla swojego stadionu. To nie pierwsze zmiany, które szykują przy Kałuży.
W Cracovii najwidoczniej dojdzie do rewolucji. Pasy były fenomenem rundy jesiennej. Jednym z największych filarów zmiany w grze drużyny był trener zatrudniony w zeszłym sezonie. Teraz klub ogłosił, że drogi ze szkoleniowcem się rozejdą wraz z końcem rozgrywek. Zresztą, nie tylko z nim.
- Zobacz też:

Z kolei w piątek 23 maja zostanie ogłoszony przetarg w sprawie sponsora tytularnego dla stadionu Cracovii. Podobna historia miała już miejsce kilka tygodni temu, ale po drugiej stronie Błoń.
Wisła też szuka
Miasto Kraków ogłosiło konkurs na sponsora tytularnego Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana. Nowy partner, wyłoniony w ramach tego procesu, zyska prawo do umieszczenia nazwy swojej marki w oficjalnej nazwie obiektu na okres trzech lat.
- Zobacz też:

To pierwsza tego typu inicjatywa prowadzona wspólnie przez miasto i klub sportowy TS Wisła Kraków. Zwycięzca konkursu uzyska dostęp do szerokiego pakietu świadczeń marketingowych. Obejmują one m.in.:
- Ekspozycję logotypu na elewacji i wewnątrz stadionu
- Obecność w komunikacji meczowej i medialnej, zarówno w kanałach klubu, jak i miasta
- Pakiety VIP na mecze i wydarzenia
- Nazwę sponsora w oficjalnej nazwie stadionu, co zapewni rozpoznawalność na skalę krajową i międzynarodową
Terminy, w których muszą się zmieścić
Podobnie jak w wypadku stadionu Wisły, tak samo Cracovia zaprosiła na swój obiekt zastępcę prezydenta Łukasza Sęka, oraz dyrektora Zarządu Infrastruktury Sportowej (ZIS) w Krakowie Tomasza Marca. Na spotkaniu pojawi się także Mateusz Dróżdż, prezes klubu.
Warunki Cracovii mają się różnić od tych, które muszą zostać spełnione w wypadku Wisły. Bierze się to z faktu, że Pasy zarządzają swoim stadionem, a Biała Gwiazda, swój wynajmuje od ZIS-u. Termin poszukiwań sponsora w Wiśle to 30 maja, z kolei Cracovia ma czas do końca czerwca.
Fot: Mateusz Łysik / Głos24