niedziela, 21 lutego 2021 17:03

Awaria w PKP Intercity. Nie można kupić biletów przez Internet

Autor Marzena Gitler
Awaria w PKP Intercity. Nie można kupić biletów przez Internet

W niedzielę rano doszło do awarii systemu sprzedaży biletów PKP Intercity. Podróżni nie mogli zalogować się na swoje konta ani kupić biletów online. Utrudnienia ciągle trwają.

Od rana problemy z zalogowaniem się na stronę intercity.pl zgłaszali na Twitterze użytkowcicy portalu.

Jeśli im się udało to z kolei po wyborze konkretnego połączenia nie wyświetlay się ceny biletów. Zamiast tego pasażerowie informowani byli o "braku możliwości" ich sprawdzenia.

Nie funkcjonuje poprawnie również system wyboru miejsc ze schematu pociągu, dostępny m.in. dla połączeń EIP. Niemal wszystkie miejscówki, poza niektórymi przeznaczonymi dla rowerzystów lub osób niepełnosprawnych, pokazują się jako niedostępne.

Przy próbie kupienia biletu przez intercity.pl bez logowania się na konto, wyświetla się komunikat: "Nie odnaleziono sesji w systemie".

- Problemy są związane m.in. z dużym zainteresowaniem zakupem biletów. Jeśli pasażerowie nie mogą kupić ich przez stronę, zachęcamy do skorzystania z aplikacji mobilnych. Bilety są dostępne w aplikacji SkyCash, także te zakupione wcześniej - przekazała wyjaśniła w rozmowie z polsatnews.pl Katarzyna Grzduk, rzeczniczka PKP Intercity.

Przewoźnik przeprosił za utrudnienia także na Twitterze. "Staramy się jak najszybciej rozwiązać problem. Polecamy zakup biletu poprzez stronę bilkom.com" - napisał, ale jak się okazało problemy dotyczą także tek platformy sprzedażowej.  

foto: PKP IC

Polska

Polska - najnowsze informacje